בשנה האחרונה השתמשה רשת "המשביר לצרכן" בדמותה של מורן אטיאס כמובילת הקמפיין השנתי שלהם. השנה, כפי שכבר דיווחנו לכם, בחרו קברינטי הרשת להחליף אותה בשלישייה וללהק במקומה את ליאור כלפון, יעל שרוני והילדה יובל וין - הלא הם איצקו, לילך ודניאל מ"רמזור".
משפחת איצקוביץ', איך נאמר זאת, היא לא המשפחה הכי מאושרת בתולדות הטלוויזיה הישראלית, ובכל זאת בצילומי הקמפיין נצפתה השלישייה משתעשעת להנאתה. תשדירי הפרסומות בכיכובם צולמו במשך שני לילות רצופים והכילו סיטואציות שונות בחיי המשפחה כמו חגים, בילוי ביתי, עריכת קניות וכו'. את כל הפרסומות, אגב, כתבו תסריטאי הסדרה אדיר מילר ורן שריג
האם זה נכון בכלל ללהק דמות קמצנית כמו איצקו לקמפיין שאמור לגרום לכם חשק לקנייה מרובה? "לקחנו בחשבון שאיצקו קמצן", אמרו ב"משביר", "אבל אשתו תעדן אותו ותמשוך אותו לקניות. חוץ מזה שבמשביר לצרכן יהיו הרבה מבצעים והנחות, כך שגם איצקו יוכל לעמוד בקניות".