בעלי מלאכה
במאי ותסריטאי- ויל גלוק ("באה בקלות").
תסריטאים- קיית' מרימן ודיוויד ניומן.
שחקנים- ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס  (“ברבור שחור").

על מה הסרט?
על מה שקורה לידידים שמכניסים פלוס סקס למשוואה.

על מה באמת הסרט?
בלתי אפשרי להיות יזיזים בהוליווד.

הדבר הכי טוב בסרט
הכימיה הבלתי ניתנת לעצירה בין זוג הלוהטים קוניס וטימברלייק, המגדירים עצמם דפוקים רגשית ומעוניינים ללכת בדרכו של הגורו, ג'ורג' קלוני, שהפריד בין סקס לזוגיות כבר מזמן.

הדבר הכי גרוע בסרט
למרות המודעות העצמית האירוניה ושאר הביקורת על הז'אנר, הסרט לא באמת מצליח להוסיף משהו יוצא דופן לנוסחת הקומדיה הרומנטית.

הסצנה שתלכו איתה הביתה
חוץ מסצנות הסקס כמובן, יהיה קשה לשכוח מה הסרט הזה יודע לעשות עם תופעת הפלאש-מוב, וגם הישיבה על שלט הוליווד הייתה עונג שהזכיר יותר מהכול איזה פרק  מטופש מ"בוורלי הילס 90210”.

אין תמונה
קוניס וטימברלייק. הרבה יותר טובים מפורטמן וקוצ'ר

הסצנה שתצטערו שאתם הולכים איתה הביתה
הסצנה הסופית עם האבא האלצהיימרי שנותן לטימברלייק את הדחיפה הבלתי נמנעת. אם הדמויות היו רואות את זה בסרט עליו הן מגחכות, גם הן היו מרימות גבה בספקנות.

סקס
אמין. בהשוואה לרוב סצנות הסקס האמריקאיות, סצנות הסקס בסרט היו קלילות, רגועות ופחות שמרניות ומתחסדות מהמוכר. כבר בחמש הדקות זכינו להציץ בטוסיק ולשמוע על העדפותיו האנאליות של מר טימברלייק, מאוחר יותר שני הכוכבים מפנקים אותנו גם הם בישבניהם הראויים, השוואה בין סקס לטניס והמלצות כיצד צריך להשתין בעת זקפה. 

אלימות
מראה נדיר בקומדיות רומנטיות, וגם כאן לא נרשמו תקריות אלימות.

סטיילינג
אורבני. בתחרות הנצחית בין ניו-יורק מול לוס אנג'לס, ניו-יורק כרגיל מנצחת, למרות הבית המדהים על הים של אביו של טימברלייק.

פסקול
כחלק מהמודעות המבקרת את סרטי הז'אנר, יוצאים הזוג נגד פסקולים גרועים- כאלה שמורים לך איך צריך להרגיש כל רגע. מה שלא מונע מהסרט לעשות את אותו הדבר בדיוק. הסרט גם מנצל את העובדה שיש לו בידיים את השחקן הכי טוב מבין זמרי הפופ, ונותן לו לפצוח בלהיט הניינטזי "ג'אמפ" של קריס קרוס בעוד סצנה מוצלחת. חפשו את הקטע ביוטיוב הקרוב למקום מגוריכם.

מה למדנו מהסרט?
את מה שאומר החבר הגיי (וודי הרלסון, המתוק מתמיד) לטימברלייק- בן זוג הוא לא מי שאתה רוצה לבלות איתו את שישי בערב, אלא מי שאתה רוצה לבלות איתו את כל השבת.

אין תמונה
שנון וציני בזכות עלילה מוצלחת

המשפט הראשון שתגידו כשתצאו מהסרט
היי..לא לקום, יש עוד בדיחה אחרי הכתוביות.

המשפט הראשון שיגיד סטודנט לקולנוע כשהוא יוצא מהסרט
אחרי שהתעלה על עצמו בז'אנר סרטי התיכון עם "באה בקלות" המשובח ביותר, מצליח הבמאי ויל גלוק לרענן ולהפתיע גם בז'אנר הקומדיה הרומנטית, שכל כך קל להיכשל בו. ונחמד מצידו שהוא גם נתן לאמה סטון להפציע לרגע בפתיחה, ולפטרישיה קלרקסון המעולה לגלם שוב אימא מטורללת.

המשפט הראשון שאימא שלי תגיד
אני אף פעם לא הבנתי איך אפשר לעשות סקס בלי רגשות, ואני עדיין מאמינה שאין חיה כזאת.

מה ראה הבמאי לפני הצילומים?
"קשר לא מחייב”- כדי להציג את הגרסה הניו-יורקית הבוגרת וההרבה יותר מוצלחת מהבינוניות של הכביכול-יזיזים, נטלי פורטמן ואשטון קוצ'ר. בתחרות הלא רשמית של כוכבות "ברבור שחור", הפעם קוניס היא המנצחת.

שורה תחתונה
כל כך קל להתאהב בסרט הזה ובכוכביו כבר מהדקות הראשונות. למרות הנושא השחוק, מדובר בקומדיה רומנטית שמודעת לכל קלישאות הז'אנר, לעיתים היא בוחרת ליפול לתוכן מרצון, אך לרוב היא מצליחה לעקוף אותן בחן, שנינות וציניות בזכות עלילה מוצלחת, היפראקטיבית, אורבנית ועכשווית מגובה בדיאלוגים מבריקים, שנונים ומענגים, כך שהזיוף נעשה יותר נוח.

זמן מסך
109 דקות.