אין תמונה
שרק. מקום 1

כצפוי, "שרק לנצח", הסרט הרביעי והתלת-מימדי בסדרת האנימציה המצליחה של "דרימוורקס", כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות והדיח משם את "איירון מן 2", ששלט בטבלה בשבועיים האחרונים. "שרק 4" הכניס 71.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים, סכום פתיחה נמוך יחסית לשני קודמיו בסדרה. "שרק 3", למשל, פתח ב-2007 עם כ-120 מיליון דולר.

במקום השני בטבלה מתמקם "איירון מן 2" עם 26.6 מיליון דולר וסך הכנסות של 251 מיליון דולר עד כה. "רובין הוד" של רידלי סקוט נדחק למקום השלישי עם 18.4 מיליון בשבוע השני שלו באקרנים. " Letters to Juliet", שפתח בשבוע שעבר יורד מקום אחד בטבלה עם 9.1 מיליון דולר, וכמוהו גם הקומדיה הרומנטית " Just Wright" עם קווין לטיפה, שגרפה השבוע 4.2 מיליון וירדה למקום החמישי.

את החמישייה האחרונה פותח סרט חדש, " MacGruber", פארודיה בכיכובם של ואל קילמר וכוכבי "סאטרדיי נייט לייב". הסרט פתח השבוע עם 4 מיליון דולר בלבד, והתמקם במקום השישי בטבלה. במקום השביעי – עוד יוצאת "SNL" בדימוס, טינה פיי, עם "דייט לילי" הוותיק שגרף השבוע 2.8 מיליון דולר וסך הכל כ-91 מיליון דולר מאז צאתו לאקרנים.

"סיוט ברחוב אלם" יורד למקום השמיני עם 2.3 מיליון דולר השבוע, ואילו "הדרקון הראשון שלי" מתמקם במקום התשיעי והמכובד עם 1.9 מיליון דולר בסוף השבוע התשיעי שלו בבתי הקולנוע בארה"ב. את הטבלה סוגר הסרט ההודי " Kites", שיצא בהפצה מצומצמת בצפון אמריקה וגרף כמעט מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו.

אין תמונה
שרק. מקום 1

>> פפראצי: מירי מסיקה בהריון מתקדם