MGMT הופעה נינט טייב 2 (צילום: שוקה כהן)
נינט. בתפקיד טיאנה | צילום: שוקה כהן

אולפני וולט דיסני הודיעו הבוקר למפיצי הסרט "הנסיכה והצפרדע" בישראל על בחירתה של נינט לביצוע שירי הנסיכה טיאנה, גיבורת סרט האנימציה החדש של אולפני וולט דיסני.

בימים הקרובים, מיד עם שובה מטקס פרסי ה-MTV בברלין, תקליט נינט את השירים שישובצו בגרסא העברית. בכך מצטרפת נינט לשורת הכוכבים העומדים מאחורי הדמויות הססגוניות בגרסת המקור של הסרט וביניהם אופרה ווינפרי, ג'ון גודמן וזוכת פרס הטוני אריקה נוני רוז המבצעת את שירי הנסיכה באנגלית.

זוהי הפעם השנייה שאולפני דיסני בוחרים בנינט לבצוע שירי הגרסה העברית של סרטיהם, הראשונה הייתה ביצוע שיריה של מרי פופינס בגרסה העברית של הקלאסיקה הבלתי נשכחת.

"זהו כבוד גדול עבורי לעבוד שוב עם אולפני דיסני", אומרת נינט, "ייחודו של הסרט בעובדה שזוהי הפעם הראשונה שהנסיכה היא נסיכה שחורה והשירים בסגנון הבלוזי השחור של פעם שבו את ליבי ואני נרגשת לקראת כניסתי לאולפן להקליט את המוסיקה הנפלאה הזו".

"הנסיכה והצפרדע", שיעלה לאקרנים בישראל ב-25 בפברואר 2010, הוא עיבוד מודרני לאגדה המפורסמת של האחים גרים, בו העלילה כולה מתרחשת בשנות ה-20 העליזות בניו אורלינס. הסרט הנוכחי מחזיר את אולפני האנימציה של וולט דיסני לשיטה הקלאסית של איור ידני במקום העיבוד הממוחשב ששולט בשנים האחרונות בעולם האנימציה.