זה היה סופ"ש עמוס סרטים חדשים ושוברי קופות, כיאה לחג המולד. למרות כניסה של ארבעה סרטים חדשים לטבלה, "אווטאר", סנסציית המד"ב של ג'יימס קמרון, עדיין מחזיק במקום הראשון. הסרט גרף בסופ"ש האחרון 75 מיליון דולר, נתון זהה כמעט לנתון הפתיחה שלו, ובסך הכל הכנסות בסך 212 מיליון מאז עלה לאקרנים.

במקומות השני עד הרביעי התמקמו להם שלושה סרטים חדשים: "שרלוק הולמס", העיבוד החופשי של הבמאי גאי ריצ'י לספריו של ארתור קונן דויל, גרף סכום מרשים במיוחד של 65.4 מיליון בסופ"ש הראשון שלו. בסרט מככבים רוברט דאוני ג'וניור בתפקיד הולמס, וג'וד לאו בתפקיד ווטסון. עיבוד חופשי, כבר אמרנו?

 במקום השלישי, עם נתון מרשים לא פחות, נמצא סרט ההמשך " Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel", שגרף 50.2 מיליון בסופ"ש האחרון וסך הכנסות של כ-77 מיליון דולר מאז עלה לאקרנים. הכניסה השלישית השבוע לטבלה שייכת ל"זה מסובך" – קומדיה רומנטית בכיכובם של מריל סטריפ, סטיב מרטין ואלק בולדווין. הסרט, שכבר מועמד לשלושה פרסי גלובוס הזהב, גרף 22.1 מיליון דולר בסופ"ש של חג המולד. לא רע בכלל.

ואם כבר הזכרנו את גלובוס הזהב, הסרט שמוביל במועמדויות בטקס נמצא השבוע במקום החמישי. "תלוי באוויר", שגרף בשבוע שעבר כשלושה מיליון דולר, מתחיל לטפס במעלה הטבלה עם הכנסות של 11.8 מיליון בסוף השבוע האחרון.

סוף השבוע הנוכחי נחשב לרווחי ביותר בתולדות הוליווד עם הכנסות של 278 מיליון דולר. בכך למעשה נשבר השיא של סוף השבוע בו עלה לאקרנים "האביר האפל" ביולי 2008.

אין תמונה
סוללה גדולה המספקת זמני עבודה ארוכים במיוחד