יקום מי שהיה לו ספק שהסרט הדוקומנטרי, המתעד את החודשים האחרונים בחייו של מייקל ג'קסון, ישבור קופות בסופ"ש הראשון שלו באקרנים. "מייקל ג'קסון-This is It" עלה לאקרנים כבר ביום רביעי האחרון, ומאז הספיק לגרוף 32.5 מיליון דולר, מתוכם 21.3 בסוף השבוע בלבד. 

הסרט, שמציג קטעים בלעדיים מאחורי הקלעים של סדרת המופעים שג'קסון היה אמור להעלות בלונדון, לצד ראיונות נדירים עם אנשי מוזיקה שעבדו עימו, מוקרן בתיאום ובהסכמת מנהלי העיזבון של הזמר, בתקווה שיהווה עוד מקור הכנסה ליתומיו ויכסה את החובות ההולכים ומצטברים.

במקום השני בטבלה - התופעה העל-טבעית שלנו, הלא היא "Paranormal Activity". שבוע רביעי על המסכים, וכבר מדובר בהצלחה היסטרית. הסרט גרף 16.5 מיליון דולר, וסך הכנסותיו עד כה עומד על 84.8 מיליון. צריך להזכיר שוב שמדובר בסרט שנעשה על ידי במאי ישראלי בתקציב של כמה עשרות אלפי דולרים?

 "אזרח שומר חוק", שזוכה לשם מתורגם וגם מגיע אלינו השבוע, גורף 7.3 מיליון דולר בשבוע השלישי להקרנתו. לא רע. "טיפול זוגי" עם ווינס ווהן מטפס השבוע מקום אחד למעלה עם 6.1 מיליון, ושומר על יציבות כבר שבוע רביעי.

השבוע חגגו הנוצרים את ליל כל הקדושים, אבל זה לא ממש עזר כנראה ל"מסור 6", שנופל השבוע מן המקום השני בטבלה למקום החמישי, עם 5.6 מיליון. גם "ארץ יצורי הפרא" והמותחן " The Stepfather" נפלו קורבן ל"תעלול או ממתק" של הצופים האמריקנים, וירדו כמה מקומות במצעד שוברי הקופות.

 במקום התשיעי בטבלה נמצא "אמיליה", סרטה החדש של הבמאית מירה נאיר ("חתונת מונסון") בכיכובה של הילארי סוואנק, העוסק בחייה של אמיליה ארהארט, הטייסת הראשונה שניסתה לחצות את האוקיאנוס השקט. הסרט עלה כבר לפני שבועיים, אך זהו השבוע הראשון שלו בטבלה, עם 3 מיליון דולר.

הפלופ הגדול של הסופ"ש הוא "שוליית הערפד", סרט האימה לנוער, שעלה לאקרנים רק לפני שבוע וכבר מדשדש במקום האחרון בטבלה עם 2.8 מיליון דולר. אם אווירת ההלואין והייפ הערפדים לא עזרו לו, כנראה שהגיע זמנו לנוח על משכבו בשלום.

אין תמונה
עג'מי. בקרוב בצרפת