אין תמונה
שרק. ניצח את העיר הגדולה

גם אם ממש ניסיתם, נדמה שאי אפשר היה לחמוק מפרצופה של שרה ג'סיקה פארקר, שהתנוסס בסוף השבוע על כל שלט פרסומת, מגזין או אתר אינטרנט. אלא שמתקפת היח"צ המטורפת של "סקס והעיר הגדולה 2" לא עזרה לו,ודווקא המקומות שבהם אמורים לראות את ג'סיקה פארקר מרצון, כלומר בבתי הקולנוע, נשארו די שוממים בסופ"ש האחרון.

למרות שנכנס היישר למקום השני בטבלה עם 32.1 מיליון דולר, אל תתנו למספר הזה להטעות אתכם. מדובר בכמעט חצי מההכנסות של הסרט הקודם בסדרה בשבוע הראשון שלו. בהתחשב בעובדה שסרטי המשך גורפים כמעט תמיד יותר כסף, מדובר בלא פחות מכישלון מהדהד. תוסיפו לזה את ההסכמה הנדירה מקיר לקיר של כל מבקרי הקולנוע בעולם שמדובר בסרט נורא ואיום, ותגיעו למסקנה העגומה שיכול להיות שזו הפעם האחרונה שנזכה לראות את קרי, מירנדה שארלוט וסמנת'ה על המסך הגדול.

גם לסרט הפנטזיה המבוסס על משחק המחשב "הנסיך הפרסי" זה לא היה שבוע מוצלח. "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" בכיכובו של ג'ייק ג'ילנהול גרף רק 30.1 מיליון דולר ונכנס היישר אל המקום השלישי בטבלה, וגם הוא עשוי להתברר כפלופ לא קטן.

במקום הראשון, ממש כמו בשבוע שעבר, מככב "שרק לנצח", שגרף השבוע 43.3 מיליון דולר, ובסך הכל כ-133 מיליון מאז שעלה לאקרנים בסוף השבוע שעבר. עם זאת, ולמרות ההצלחה היחסית, מדובר במספרים שרחוקים משמעותית מהרווחים של הסרטים הקודמים בסדרה.

במקום הרביעי נמצא "איירון מן 2" עם 16 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי שלו וסך הכנסות של 274.6 מיליון עד כה, ומיד אחריו "רובין הוד" המאכזב עם 10.3. במקום השישי – "Letters to Juliet", עם 5.9 מיליון בשבועיים וחצי, ואילו " Just Wright" עם 2.2 מיליון דולר בלבד יורד אל המקום השביעי.

"דייט לילי", כבר שמונה שבועות בטבלה, והשבוע הוא התמקם במקום השמיני עם 1.7 מיליון והכנסות של 93.5 מיליון דולר עד כה. הקומדיה " MacGruber" צונחת בשבוע השני שלה באקרנים אל המקום התשיעי עם 1.4 מיליון דולר. את הטבלה סוגר הסרט הוותיק "הדרקון הראשון שלי" עם סופ"ש עשירי בטבלה והכנסות של כמיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

אין תמונה
שרק. ניצח את העיר הגדולה

>> פפראצי: עדי הימלבלוי יצאה לריצת בוקר