אין תמונה
מרפי. טרגדיה
השחקנית בריטני מרפי מתה הבוקר מדום לב בגיל 32. על פי הדיווח בארה"ב, בשעה 8 בבוקר התקבלה שיחה במוקד החירום מביתו של התסריטאי סיימון מונג'אק, בעלה של מרפי. 

ככל הנראה אמה של מרפי היא זו שמצאה אותה חסרת הכרה במקלחת והזעיקה את הצוות הרפואי, שהעניק לה טיפול ראשוני ופינה אותה מביתה למרכז הרפואי סדרס-סיני שבקליפורניה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. דוברת בית החולים אישרה את הדברים.

 הגורמים להתקף הלב של מרפי בגיל כה צעיר עדיין לא ברורים. במשך השנים עבר משקלה שינויים רבים ולפי ההשערות הדבר נבע מהפרעת אכילה. עם זאת, מרפי הכחישה שהיא סובלת מהפרעה זו.

מרפי נולדה באטלנטה, ג'ורג'יה. הופעתה הראשונה בטלוויזיה הייתה בגיל 14 בסדרה "Drexell's Class" אך היא זכורה יותר מסרטי הקולנוע "קלולס", "נערה בהפרעה", "עיר החטאים", "8 מייל", ו"אל תוציא מילה".

כמו כן, כיכבה בסרט "ירח דבש מטורף" לצידו של אשטון קוצ'ר, שם נרקם בין השניים רומן מתוקשר. קוצ'ר כתב היום בטוויטר שלו: "העולם איבד היום קרן אור קטנה. תנחומי העמוקים למשפחתה של בריטני, לבעלה ולאימא המדהימה שלה, שרון". עוד הוסיף קוצ'ר, "נתראה בצד השני, ילדונת". 

במקביל לקריירה הקולנועית פיתחה מרפי גם קריירה מוזיקלית, והלהיט הגדול ביותר שלה יצא בשנת 2006, כאשר שיתפה פעולה עם דיג'י פול אוקנפולד בסינגל "Faster Kill Pussycat", שהפך ללהיט מועדונים בארה"ב ובבריטניה. ב-2007 היא נישאה למונג'אק ("פקטורי גירל"). 

אין תמונה
מרפי וקוצ'ר. נתראה בצד השני

>> פרה קדושה: בר נלחמת בגללים