אין תמונה
מתוך "זאק ומירי עושים פורנו". נכנסים לשני

בחירות אין – קולנוע אאוט? אחרי הספתח המרשים בסוף השבוע שעבר, "היי סקול מיוזיקל 3" מאבד גובה וגורר איתו למצולות את מד ההכנסות בבתי הקולנוע בארצות הברית. אמנם בסוף השבוע החולף הצליח החלק השלישי בסאגת הנעורים המוזיקלית של אולפני דיסני לשמור על מקומו בפסגה, עם הכנסות של 15 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 61.7 מיליון דולר, אך בהתחשב בספתח של 42 מיליון דולר בסוף השבוע שעבר מדובר, בהחלט, בצניחה חופשית.

למקום השני נכנסת "זאק ומירי עושים פורנו", הקומדיה החדשה מבית היוצר של הבמאי קווין סמית', על שני ידידים אפלטוניים המחליטים לצלם סרט פורנו ביתי כדרך מהירה להרוויח כסף. סת' רוגן ("הדייט שתקע אותי") ואליזבת בנקס מככבים. ההכנסות? לא משהו. רק 10.6 מיליון דולר.

הדרמה "ההחלפה", שביים קלינט איסטווד בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי, עוברת השבוע להפצה רחבה בארצות הברית וממריאה בהתאם מהמקום ה-20 בשבוע שעבר למקום הרביעי השבוע עם הכנסות של 9.4 מיליון דולר, המצטרפות לסך כולל של 10 מיליון. הסרט עטור השבחים (שמה של ג'ולי כבר הוזכר כמועמדת לאוסקר) מתרחש בלוס אנג'לס של שנות ה-30, ומבוסס על סיפורה האמיתי של אם שבנה נחטף, ואחרי שהמשטרה משיבה אליה ילד אבוד היא מתעקשת שלא מדובר בבנה.

למקום החמישי נכנס סרט האימה "השדים של מולי הארטלי", על תלמידה חדשה בקולג' יוקרתי לבנות החושפת סוד שטני, תרתי משמע, מאחורי החזות המרשימה של המוסד המכובד. הסרט גרף 6 מיליון דולר. שאר סרטי העשירייה המובילה כולם בסימן ירידה.

טבלת שוברי הקופות בארה"ב (יח``צ: mako)
יח``צ: mako