אין תמונה
מתוך הוא לא בקטע שלך. מקום ראשון

בקרב בין המין הגברי והמין הנשי על פסגת טבלת שוברי הקופות בבתי הקולנוע בארצות הברית בסוף השבוע האחרון, ניצחו הבנות. "הוא פשוט לא בקטע שלך", הקומדיה הרומנטית עתירת הכוכבים (ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר קונולי, סקלט ג'והנסון, דרו ברימור, בן אפלק, ג'ניפר גודווין, ג'סטין לונג ועוד) הבוחשת בסוגיות הוא והיא של בני עשרים ושלושים פלוס בבולטימור, גרפה 27.4 מיליון דולר והדיחה מהצמרת, אחרי שבוע אחד, את מותחן הפעולה "חטופה" בכיכובו של ליאם ניסן. "חטופה" גרף 20.3 מיליון דולר נוספים, לסך הכנסות כולל של 53.3 מיליון, כך שבסך הכול ההכנסות ממכירות כרטיסי קולנוע בארצות הברית ממשיכות להיות גבוהות מהממוצע לעונת החורף.

למקום השלישי נכנס סרט האנימציה המדובר "קורליין ודלת הקסמים", שגרף 16.3 מיליון דולר, אודות ילדה המוצאת בביתה החדש מעבר סודי ליקום מקביל בו היא חיה באותה מציאות חיים שונה לחלוטין. דקוטה פנינג מדבבת את קורליין, וזו לא הנוכחות היחידה שלה בעשירייה הפותחת בסוף השבוע.

במקום הרביעי כניסה פושרת לקומדיה החדשה של סטיב מרטין, "הפנתר הורוד 2", בה הוא מנסה שוב להיכנס לנעליו הענקיות של פיטר סלרס המנוח ומגלם את מפקח המשטרה השלומיאל קלוזו הפותר תעלומות סבוכות בניגוד לכל הגיון (ולרוב ללא הגיון בכלל). הסרט מסתפק בהכנסות של 12 מיליון דולר. "פול בלארט: שוטר בקניון", הקומדיה המצליחה בכיכובו של קווין ג'יימס, מתקרבת לרף מאה מיליון הדולר. השבוע היא יורדת למקום החמישי עם הכנסות של 11 מיליון נוספים לסך כולל של 97 מיליון. כזכור, הסרט הופק בעלות של 26 מיליון דולר בלבד.

במקום השישי הכניסה המאכזבת של השבוע למותחן הפעולה הבדיוני "דחוף", בו מגלם כריס אוונס צעיר המסוגל להזיז חפצים בכוח המחשבה, ובעזרת ילדה המסוגלת לראות את העתיד (שוב דקוטה פנינג) הוא מנסה לחמוק מסוכני ארגון ממשלתי מושחת המכונה "הדיוויזיה", הלוכד אנשים בעלי יכולות יוצאות דופן והופך אותם לרוצחים קטלניים בשירות המולדת. נשמע דומה הרבה יותר מדי ל"ג'אמפר" של הבמאי דאג ליימן? כך חשב גם הקהל שהעניק לסרט ספתח צונן של 10.2 מיליון דולר בלבד.

אין תמונה
מתוך הוא לא בקטע שלך. מקום ראשון