אין תמונה
טיילר פרי. מקום ראשון

שבוע אחרי שזכה באוסקר "נער החידות ממומביי" ממשיך לקצור פירות. סרטו של דני בוייל זכה השבוע להכנסות של 12.2 מיליון דולר שהעלו אותו למקום השלישי בטבלה. עד כה הכניס הסרט למעלה מ-115 מיליון דולרים.

במקום הראשון השבוע אין חדש כאשר הקומדיה של טיילר פרי, "Madea goes to jail", אוחזת שבוע שני בפסגה עם הכנסות של 16.5 מיליון דולר השבוע שמצטרפים לסך הכנסות של 64.9 מיליון דולר. פרי מנצח  גם את ההיסטריה סביב האחים ג'ונאס בארה"ב. סרטם " Jonas Brothers: The 3D Concert Experience" נכנס למקום השני עם הכנסות של 12.7 מיליון דולר.

 גם השבוע אפשר לסמן את "חטופה", המותחן בכיכובו של ליאם ניסן, כסרט המפתיע בטבלה. השבוע אמנם יורד הסרט למקום הרביעי אך מוסיף להכנסותיו 10 מיליון דולרים והכנסות של למעלה מ-100 מיליון דולרים בסך הכל.

  הקומדיה "פול בלארט: שומר בקניון" בכיכובו של קווין ג'יימס היא אחת הוותיקות בטבלה והשבוע עולה שלב אחד למקום השישי עם 5.6 מיליון דולר נוספים. הסרט, שהופק בתקציב של כ-26 מיליון דולר, גרף עד כה למעלה מ-128 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

במקום השביעי נמצא סרט האנימציה "Coraline", המבוסס על ספרו של ניל גיימן, שהכניס בסוף השבוע 5.3 מיליון דולר בלבד וצונח מהמקום השני בטבלה. במקום השמיני נכנס סרט האקשן "Street Fighter: The Legend of Chun-Li" שמסתמן ככישלון גדול עם הכנסות צנועות ומאכזבות של 4.7 מיליון דולר בלבד.

קומדיית הנעורים "Fired up" אודות שני בני עשרה שטופי הורמונים המחליטים להתקבל לנבחרת המעודדות של קבוצת הפוטבול בבית ספרם במטרה לבלות את הקיץ במחנה אימונים מוקפים נערות חטובות בלבוש מינימאלי, יורדת השבוע שלב אחד וסוגרת את הטבלה.

אין תמונה
טיילר פרי. מקום ראשון