אין תמונה
סינטרה. בקרוב הסרט

מרטין סקורסזה יביים סרט אוטוביוגרפי על פי סיפור חייו של פרנק סינטרה. כך פורסם אמש רשמית, אחרי חודשים ארוכים של שמועות. זו תהיה הפעם הראשונה בה סיפורו של הזמר המיתולוגי, מגדולי המבצעים במאה העשרים, חובב מושבע של נשים יפות והחיים הטובים, מנהיג חבורת השחקנים-זמרים-בדרנים "The rat pack" ששלטה בתעשיית הבידור האמריקנית בשנות ה-50' וה-60', ומי שהואשם לא פעם בקשרים קרובים עם ראשי המאפיה מצד אחד (דמותו של הזמר ג'וני פונטיין מהסרט "הסנדק" מבוססת לטענת רבים עליו) ונשיא ארצות הברית ג'ון קנדי מאידך, תונצח על המסך הגדול. לפני כמה שנים הופקה מיני סדרה לטלוויזיה על פי סיפור חייו.

טרם נמסרו פרטים על מועד תחילת הצילומים וכמובן הליהוק, אך ידוע כי חברת "מנדרליי" בבעלות קאתי שולמן ופיטר גרובר תפיק את הסרט. שולמן מסרה בתגובה: "זה לא יהיה עוד סרט סטנדרטי על צעיר אלמוני שעלה לגדולה, אלא סוג של קולאז' מהרגעים הגדולים בחייו של סינטרה על הבמה ובחייו הפרטיים, שיעניק לצופים תחושה של דפדוף באלבום תמונות".

את התסריט ל"סינטרה", שמו הזמני של הפרויקט, כותב בימים אלה פיל אלדן רובינסון ("שדה החלומות", "סכנה ברורה ומיידית") שכבר קרא בשנה החולפת כ-30 אלף עמודים של חומר ארכיוני על חייו ופועלו של פרנק סינטרה. טינה סינטרה, בתו של הזמר המנוח, מסרה בתגובה כי בחירתו של מרטין סקורסזה לביים את הסרט התקבלה במשפחתה בתחושת שמחה גדולה. "אבי תמיד העריץ את האנשים שבחר לעבוד איתם, והם העריצו אותו", אומרת סינטרה הבת, "אני יודעת שמרטין סקורסזה עובד בצורה דומה, מה שנותן לנו תחושת ביטחון ואמונה בפרויקט בידיעה שהוא האוחז בהגה".