חמשת הסרטים החדשים שפתחו השבוע בבתי הקולנוע בארה"ב לא ממש הזיזו לסילבסטר סטאלון את השיניים התותבות. כוכב האקשן הבלתי נלאה ממשיך לככב בראש טבלת שוברי הקופות גם השבוע, עם הכנסות של 16.5 מיליון דולר ל"בלתי נשכחים" בכיכובו, וסך רווחים של 64.9 מיליון בעשרה ימים.

במקום השני בטבלה מתברג סרט חדש – " Vampires Suck", פרודיה על סרטי "דמדומים", שככל הנראה תתורגם אצלנו ל"מת לנשוך". הסרט גרף 12.2 מיליון בסוף השבוע האחרון וכ-18.6 מיליון מאז יצא לאקרנים ביום רביעי האחרון. "לאכול, להתפלל, לאהוב" עם ג'וליה רוברטס יורד למקום השלישי עם 12 מיליון השבוע.

סרט חדש נוסף, " Lottery Ticket", קומדיה משופעת כוכבים שחורים כמו באו וואו ואייס קיוב, פתחה עם 11.1 מיליון במקום הרביעי. " The Other Guys" עם וויל פארל במקום החמישי השבוע, עם 10.1 מיליון וסך הכנסות של 88.2 מיליון בשבועיים וחצי.

שלושה סרטים חדשים נוספים נכנסו השבוע לטבלה: "פיראנה 3D", מותחן האימה בשלושה מימדים, נכנס למקום השישי עם 10 מיליון דולר בלבד. "נני מקפי 2", ההמשכון לסרט הילדים בכיכובה של אמה תומפסון, גרף 8.3 מיליון ואילו "אהבה בהחלפה", הקומדיה הרומנטית החדשה של ג'ניפר אניסטון, פתחה במקום השמיני עם הכנסות מאכזבות של 8.1 מיליון דולר. מצד שני, אניסטון יכולה להתנחם בעובדה ש"סולט" עם אנג'לינה ג'ולי הודח מהטבלה אחרי 4 שבועות.

במקומות האחרונים נמצאים "התחלה", שגורף השבוע 7.7 נוספים ועומד על הכנסות של 262 מיליון דולר בארה"ב, ו"סקוט פילגרים נגד העולם", שיורד אל המקום העשירי עם 5 מיליון דולר בלבד השבוע.

אין תמונה
מאכלי ים מול ים סוער. מנטה ריי

>> צוות לעניין: אקשן זה לא הכל