אין תמונה
סנדלר ורוגן. מצחיק אבל לא מספיק

אדם סנדלר עושה זאת שוב. סרטו החדש "אנשים מצחיקים", בו הוא מאחד כוחות עם הקומיקאי הלוהט סת' רוגן ("הדייט שתקע אותי", "סופרבאד", "זאק ומירי עושים פורנו") והבמאי ג'אד אפטו, כבש את צמרת טבלת שוברי הקופות בסוף השבוע האחרון בארצות הברית וגרף 23.4 מיליון דולר.

במונחים של סנדלר מדובר באכזבה גדולה, מה גם ששיתוף הפעולה עם רוגן ואפטו הבטיח על פניו את הקומדיה הלוהטת ביותר של הקיץ (תואר המובטח עכשיו ל"בדרך חתונה עוצרים בווגאס", שהרוויח יותר מרבע מיליארד דולר מהקרנות בתחומי בארצות הברית בלבד). נראה שהקהל התקשה להתמודד עם אורכו של הסרט (שעתיים ועשרים) והעלילה הלא קומית לכאורה. סנדלר מגלם כוכב סטנד אפ מצליח המגלה שלקה במחלה ממארת וימיו ספורים, והוא מחליט לאמץ סטנדאפיסט מתחיל (רוגן) וללמד אותו את סודות המקצוע כדי להכשיר אותו כיורשו.

במקום השני ממשיך ללהוט "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" וגורף 17.7 מיליון דולר נוספים לסך הכנסות כולל של 255.4 מיליון דולר. הסרט "כוח ג'י" מתקשה להתמודד עם הצלחות של סרטי האנימציה "למעלה" ו"עידן הקרח 3" ויורד השבוע מהפסגה למקום השלישי, עם הכנסות של 17 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 66.4 מיליון.

לעומתו, הקומדיה הרומנטית "האמת המכוערת" עם קתרין הייגל וג'ררד בטלר מצליחה יפה במקום הרביעי וגורפת 13 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 54.4 מיליון דולר. במקום החמישי כניסה מאכזבת לסרט הנעורים "חייזרים בעליית הגג" בכיכובה של אשלי טיסדייל ("היי סקול מיוזיקל"), על חבורת בני נוער המגיעה לבית נופש לחופשת הקיץ ונאלצת להתמודד עם פלישת חייזרים זערוריים שהתמקמו בעליית הגג של המבנה, בעוד הוריהם לא מודעים כלל למלחמה הניטשת סביבם. הסרט גרף 7.8 מיליון דולר בלבד.

אין תמונה
סנדלר ורוגן. מצחיק אבל לא מספיק

עוד בmakoבידור: ג'וליה לואיס דרייפוס מדברת על האיחוד של "סיינפלד", חובי סטאר חוגג את החזרה ל"כוכב נולד", אקי וסנדי שוב רבים על המילקי, למירי נבו יש בן, שירלי בוגנים קפצה לבקר בלי שפעת החזירים וערוץ 10 נשאר בחיים.