יצא לכם לראות כבר את "אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון? אם לא, אתם כנראה לבד. גרסת התלת-מימד של הסרט ממשיכה למלא אולמות ברחבי העולם וגם לשבור קופות: 34.5 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון מבטיחים ל"אליס" את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בפעם השלישית ברציפות. סך ההכנסות של הסרט בארה"ב ובקנדה מגיעות כבר ל-266 מיליון דולר ב-17 יום בלבד, והיד עוד נטויה.

במקומות הבאים בטבלה מתמקמים שלושה סרטים חדשים: "יומנו של חנון", הגרסה הקולנועית לסדרת רבי המכר של ג'ף קינן פותחת עם 21.8 מיליון דולר. מיד אחריה נמצא "אקסית במצור", הסרט שהחל את השמועות על הרומן בין ג'ניפר אניסטון וג'רארד באטלר. רומן או לא, "אקסית" גרף 21 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים והגיע למקום השלישי בטבלה.

במקום הרביעי סרט חדש נוסף – "Repo Men", מותחן עתידני המבוסס על רומן מאת אריק גרסיה, בכיכובם של ג'וד לאו ופורסט וויטאקר. הסרט נמצא הרחק מאחורי אחיו החדשים בטבלה – רק 6.2 מיליון בסופ"ש הראשון שלו בבתי הקולנוע. את החמישייה הראשונה סוגר " She's Out of My League" עם 6 מיליון דולר בלבד בשבוע השני שלו באקרנים.

החמישייה התחתונה נפתחת עם " Green Zone" עם מאט דיימון, אף הוא נמצא שבועיים בלבד בטבלה, עם הכנסות של 5.9 מיליון דולר בלבד. "שאטר איילנד" יורד מהמקום החמישי לשביעי עם 4.7 מיליון דולר וסך הכנסות של 116 מיליון עד כה.

"אווטאר" עדיין איתנו – במקום השמיני בטבלה עם הכנסות צנועות של 4 מיליון דולר השבוע וסך של 737 מיליון בסוף השבוע ה-14 שלו בקולנוע. את הטבלה סוגרים שני סרטים שעלו רק בשבוע שעבר, והשבוע כבר צונחים למקומות התשיעי והעשירי – " Our Family Wedding" גורף 3.8 מיליון דולר השבוע, ואילו " Remember Me" עם רוברט פטינסון לא רואה את "דמדומים" ממטר, ועושה רק 3.3 מיליון דולר השבוע. כל אחד מהם, אגב, גרף עד כה פחות מ-14 מיליון.

אין תמונה
ארגון מאוד מסתורי, ובלי שום קשר לנקודה שאתה חושב עליה כרגע. הבונים החופשיים

>> הוט נגד yes: במי תבחר אלין?