מסתבר שהתחזיות, לשם שינוי, צדקו, ובאמת ירד עלינו גשם. הגשם הראשון בעיקר לכלך את המכוניות בבוץ ושינה את התוכניות לחג, אבל יש גשם אחר, לא פחות חשוב, שנחת אצלנו בסופ"ש: "גשם של פלאפל", סרט האנימציה החדש שהגיע במקביל גם לארץ, לוקח בגדול את הטבלה ומתמקם לו במקום הראשון, עם פתיחה נחמדה של 30 מיליון דולר.

מדובר בנתון מרשים יחסית לסופ"ש האחרון, אך פחות מרשים כשמשווים אותו לפתיחה של סרטי האנימציה הגדולים של השנה, כמו "למעלה" (כמעט 70 מיליון) או אפילו "עידן הקרח 3" (42 מיליון). עם זאת, אין לשכוח שמדובר בסרט קיץ שיוצא בתחילת הסתיו, כשהילדים כבר לומדים וההורים כבר לא שפוטים.

פתיחה קצת פחות מרשימה למאט דיימון המשופם ב"המודיע", סאטירה פוליטית על מנהל בכיר בחברה, שהופך לעד מדינה בתביעה ממשלתית נגד הארגון בו הוא עובד. שיתוף הפעולה בין דיימון לבמאי סרטי "אושן", סטיבן סודרברג, הוביל לנחיתה הרכה במקום השני בטבלה עם פתיחה של 10.5 מיליון. לא רחוק ממנו נמצא " I Can Do Bad All By Myself", שיורד מהמקום הראשון לשלישי לאחר שבוע אחד, וסוגר 10.1 מיליון בסופ"ש האחרון.

בלי קשר למידת החזייה שלה, ג'ניפר אניסטון נכנסת לטבלה עם אהרון אקהרט ו"אהבה בהפתעה", דרמה רומנטית על גורו לעזרה עצמית שמתמודד עם מות אשתו, כשלפתע (מכאן שם הסרט) נכנסת לחייו מוכרת פרחים מקסימה. נתוני הפתיחה של הסרט קצת פחות מפתיעים – 8.5 מיליון, כמעט חצי ממה שעשתה הקומדיה הרומנטית של סנדרה בולוק בשבוע הראשון שלה. אבל עוד נגיע אליה.

"הגוף של ג'ניפר", דרמת אימה מסקרנת על תלמידת תיכון שטובחת בחבריה, סוגר חמישייה עם 6.8 מיליון. זהו סרטה השני של התסריטאית המדוברת דיאבלו קודי ("ג'ונו") ומככבת בו מייגן פוקס ("רובוטריקים"), אחד השמות החמים ביותר בהוליווד כרגע.

סרט האנימציה "9", שפתח בשבוע שעבר במקום השני, מתדרדר השבוע למקום השישי בטבלה עם 5.46 מיליון דולר. החדשות הטובות הן, שהסרט (בדיבובם של אלייז'ה ווד וג'ניפר קונולי) יגיע לארץ בנובמבר. אל תבלבלו אותו עם "מחוז 9", שעזב השבוע את הטבלה לאחר נתונים לא רעים בשבועות האחרונים. עוד אחד שעוזב אותנו, אבל שומר על מקומו בטבלת שוברי הקופות הוא טרנטינו, עם "ממזרים חסרי כבוד" שהגיע השבוע לארץ. הסרט סגר את השבוע עם 3.6 מיליון, ובסך הכל כ-110 מיליון דולר מאז עלייתו לאקרנים, מה שהופך אותו לסרטו המצליח ביותר של טרנטינו.

כמובטח, הגענו לסנדרה: " All About Steve" ממשיך ליפול, וצונח מהמקום הרביעי למקום השמיני בטבלה עם 3.4 מיליון. סך הכל הרוויח הסרט 26.7 מיליון דולר עד היום. "יעד סופי 4" סוגר את הטבלה כאשר פחות מחודש אחרי עלייתו מגרד בקושי 2.4 מיליון, ובסך הכל עד כה – 62.4. כנראה שהוא באמת הגיע ליעד הסופי שלו, ויפנה את מקומו בשבוע הבא ללהיט התורן החדש.

אין תמונה
זיפו עליז

עוד ב-mako בידור: הבטן של מירי נבו ממשיכה לגדול; חולקו פרסי האמי ה-61; הסרט "ממזרים חסרי כבוד" מאכזב ועדי נוימן מתקלטת בשבוע האופנה.