אין תמונה
ג'ולי. תבשל ותחקור

אנג'לינה ג'ולי תככב בגרסה הקולנועית שיפיקו אולפני פוקס 2000 לסדרת ספריה רבי המכר של הסופרת פטרישיה קורנוול אודות חוקרת מקרי המוות ד"ר קיי סקרפטה. אחת הדמויות המובילות בספרות המתח העולמית בעשרים השנים האחרונות. שמועות על רכישת הזכויות של הספרים והפיכתם לתסריט מעוררות עניין עצום בקרב מיליוני מעריצי הסדרה, ואישור ליהוקה של ג'ולי לתפקיד הראשי רק מגביר אותן.

עדיין לא ידוע אם הסרט המתוכנן יתבסס על "Postmortum", הראשון בסדרת ספריה של קורנוול שיצא בשנת 90', או שיהיה עיבוד מיוחד למסך הגדול שיתבסס על אלמנטים מספרים נוספים. כך או אחרת, היות ועד כה ראו אור 16 ספרים על ד"ר סקרפטה נראה שסרט המשך, במידה והעיבוד הראשון יזכה להצלחה המקווה, הוא רק שאלה של זמן. מה שעשוי להפוך את קיי סקרפטה לאחת הדמויות המזוהות ביותר ברזומה המקצועי המרשים של ג'ולי.

קיי סקרפטה היא הפתולוגית הראשית של וירג'יניה, ממוצא איטלקי ותחביבה הבולט הוא בישול. בספריה של קורנוול היא מתוארת כבלונדינית הלבושה באלגנטיות, מכורה לעבודתה, רדופה בזכר מותו של אביה מלוקמיה כשהייתה ילדה, גרושה המנסה לפתח מערכת יחסים חדשה למרות אורך חייה האינטנסיבי הכולל בעיקר ניתוחים לאחר המוות אל תוך הלילה של קרבנות מעשי רצח.

קורנוול יצרה את הדמות בהשראתה של פתולוגית אמיתית, ד"ר מרסלה פיירו, שפרשה לפני כמה שנים לגמלאות. טרם נקבעו במאי ושחקנים נוספים לסרט, אך הפרויקט מיועד להתחיל בצילומים לקראת סוף השנה האזרחית הקרובה במטרה לעלות למסכים בעונת החגים של 2010.