על קוצם של כמה עשרות אלפי צופים הדיח הסרט החדש "דייט לילי", קומדיה בכיכובם של טינה פיי וסטיב קארל, את "התנגשות הטיטאנים" מראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב. "דייט לילי" גרף 27.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו בקולנוע, בעוד ש"הטיטאנים" הרוויח רק 26.9 מיליון. זאת, על אף שמחירו של כרטיס ל"התנגשות הטיטאנים" גבוה מכרטיס רגיל, כיוון שמדובר בסרט המוקרן בתלת מימד.

במקום השלישי בטבלה נמצא עדיין "הדרקון הראשון שלי", שגם בסוף השבוע השלישי שלו ממשיך למשוך צופים ולגרוף כ-25.4 מיליון דולר. הסרט צבר עד כה רווחים של 134 מיליון דולר בצפון אמריקה. במקום הרביעי נמצא " Why Did I Get Married Too?" של טיילור פרי, שפתח בשבוע שעבר במקום השני. השבוע הוא גורף 11 מיליון דולר, ומתמקם מקום אחד מעל "השיר האחרון" בכיכובה של מיילי סיירוס, שגרף השבוע 10 מיליון דולר בקופות.

את החמישייה האחרונה פותח "אליס בארץ הפלאות", עם 5.6 מיליון, וחוצה למעשה את קו 300 מיליון הדולר בסוף השבוע השישי שלו בטבלה עם רווחים מצטברים של 319 מיליון עד כה. הקומדיה " Hot Tub Time Machine" במקום השביעי עם 5.4 מיליון, ואילו "אקסית במצור" במקום השמיני עם רווחים של 4.3 בסוף השבוע. במקום התשיעי "יומנו של חנון" עם 4.1 מיליון.

את העשירייה סוגר סרט חדש בשם " Letters to God", דרמה נוגעת ללב לכל המשפחה על ילד חולה סרטן. הסרט, שיצא בהפצה מצומצמת בארה"ב, גרף 1.1 מיליון דולר והצליח להיכנס לטבלה אך בקושי.

אין תמונה
"יש חולי נפש ושונאי ישראל שמחפשים אותי ושולחים לי תמונות של גולגלות עם גורמט"

>> יעל בר זוהר חזרה מהפיליפינים