אין תמונה
קארי. מקום ראשון

האמריקנים רק מחכים לשבוע שאחרי ליל כל הקדושים, כדי להתחיל ולהתכונן באופן רשמי לחג המולד. הסרט הראשון שפותח את גל חגיגות הכריסטמס הוא "רוחות חג המולד", עיבוד אנימציה ממוחשבת לספרו הקלאסי של דיקנס, בבימויו של רוברט זמקיס. ומי מתאים לגלם את סקרוג' הזקן ועוכר השמחה, יותר מג'ים קארי, האיש שגילם את הגרינץ' שגנב את חג המולד? הסרט, שגרף 31 מיליון דולר בסוף השבוע, עתיד להגיע גם אלינו בקרוב.

אחרי שבוע ראשון בפסגה, הסרט הדוקומנטרי על מייקל ג'קסון " This is It" יורד למקום השני עם 14 מיליון דולר. לא הרחק ממנו ממוקם הסרט החדש והמסקרן " The Men Who Stare at Goats", המבוסס על רומן מאת ג'ון רונסון. מדובר בסאטירה נוקבת על צבא ארה"ב ועל המלחמה בעיראק, ומככבים בו ג'ורג' קלוני, יואן מקרגור, קווין ספייסי וג'ף ברידג'ס. הסרט גרף 13.3 מיליון דולר, לא רע בשביל סרט שצוחק על האמריקנים בפרצוף.

בצירוף מקרים משונה, הסרט הרביעי בטבלה הוא "The Fourth Kind", שאצלנו בטח יתורגם ל"מפגשים מהסוג הרביעי". מילה גובוביץ' מככבת במותחן מדע בדיוני העוסק בחטיפות על ידי חייזרים ובתיאוריות קונספירציה. המין הרביעי? מקום רביעי? אולי יש משהו בכל התיאוריות האלה. הסרט גרף 12.5 מיליון בסוף השבוע הראשון להקרנתו, והוא הדיח את "Paranormal Activity" לתחתית החמישייה הראשונה עם 8.6 מיליון. אגב, רווחי הסרט כבר עומדים על כמעט 100 מיליון דולר, וזה לאחר חמישה שבועות בלבד.

את החמישייה התחתונה פותח סרט חדש נוסף, "הקופסא", שהוא, ניחשתם נכון - עוד סרט פנטזיה. הפעם, קמרון דיאז וג'יימס מרסדן מגלמים בני זוג שמקבלים קופסא מסתורית, אשר פתיחתה תביא להם עושר בל-יתואר, אך גם תגרום למותו של אדם אקראי כלשהו ברחבי העולם. מה אתם הייתם עושים? הולכים לראות את הסרט, כמובן. זאת הסיבה שהוא עשה 7.9 מיליון דולר בסוף השבוע.

אין תמונה
קארי. מקום ראשון