אין תמונה
עידו מוסרי. כבוד לדגל

אחרי שהפך לשחקן הישראלי שהביא הכי הרבה כבוד לדגל עם התפקיד הראוי בקומדיה "אל תתעסקו עם הזוהן" בכיכובו של אדם סנדלר, עידו מוסרי מועמד לתפקיד מרכזי נוסף בהפקה הוליוודית. בדצמבר הקרוב מיועדים להתחיל צילומי סרט חדש של אדם סנדלר, והפעם הוא יסתפק בשותפות בכתיבת התסריט ובהפקה בפועל. את התפקיד הראשי יגלם הקומיקאי ניק סוורדסון, שהופיע גם הוא ב"אל תתעסקו עם הזוהן" ובימים אלה משתתף בקומדיה "שפנפנת הבית" לצד אנה פאריס בתפקיד צלם למגזין "פלייבוי". מוסרי אף ויתר על תפקיד במחזה "הנפש הטובה מסצ'ואן" בתיאטרון הקאמרי, שהחזרות לה יחלו החודש, כדי לשמור בלו"ז מקום לטובת האופציה ההוליוודית.

"הפרטים נכונים", מאשר מוסרי, "דברתי בסוף השבוע האחרון עם רוב שניידר, שהפך חבר קרוב שלי אחרי הצילומים ל'זוהן', והוא סיפר לי שכבר קיבל את התסריט מאדם סנדלר וזה יהיה סרט מצחיק בטירוף ומיועד לי תפקיד ממש טוב. עדיין לא נקבע שם סופי לסרט, ואני לא יכול לספק פרטים על העלילה. אני יודע שבהוליווד הכול נזיל עד הדקה התשעים, וצריך לחכות ולראות האם הסרט אכן יצולם בשנה הקרובה. מבחינתי, מוקדם לחגוג".


ויתרת על תפקיד במחזה "הנפש הטובה מסצ'ואן". נראה כאילו אתה כבר אורז מזוודות.
"במקרה הזה הרגשתי חובה מוסרית לתיאטרון הקאמרי. לא רציתי להתחייב להפקה ואז למצוא עצמי מנסה להבריז. זה מחזה נפלא שבנסיבות אחרות הייתי קופץ על המציאה להשתתף בו, אבל הייתי צריך לקבל החלטה. בעקבות שיחה טלפונית עם המפיקים בארצות הברית העדפתי להשאיר אפשרות פתוחה לנסיעה מיידית לצילומים אם אכן יוחלט לצאת לדרך בדצמבר הקרוב".


מתרגש?
"אין לתאר. אחרי 'זוהן' נתנו לי להבין שיש אופציה שיזמנו אותי לתפקידים נוספים בהפקות עתידיות של אדם סנדלר, אבל אם זה אכן יקרה כל כך מהר זה יעלה על החלומות הכי ורודים שלי".