האמריקנים נהרו בהמוניהם אל בתי הקולנוע בחג ההודיה הזה, מה שהפך אותו לאחד מסופי השבוע הרווחיים ביותר בשנים האחרונות. ארבעה סרטים חדשים הגיעו לאקרנים השבוע, אבל רק אחד מהם נתן פייט אמיתי על המקום הראשון בטבלה – "פלונטר", הגרסה של אולפני "דיסני" לסיפור רפונזל הידוע, פתח השבוע עם 69 מיליון דולר בקופות. "פלונטר" זכה להצלחה גדולה בעיקר בגלל ההחלטה להפיץ אותו גם בתלת מימד.

ניסיון יפה, אך סרט האנימציה לכל המשפחה לא ממש הצליח לדחוק מהפסגה את "הארי פוטר ואוצרות המוות 1", שגרף השבוע 76.3 מיליון דולר – וסך רווחים של כ-220 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים בסוף השבוע שעבר.

במקום השלישי בטבלה נמצא סרט נוסף לילדים ולמשפחה – "מגה מוח", שבשבוע הרביעי שלו בטבלה גורף 17.6 מיליון דולר. עד כה גרף הסרט 130 מיליון.

"בורלסק", המחזמר המסקרן בכיכובן של כריסטינה אגילרה ושר, נכנס הישר למקום הרביעי עם 17.2 מיליון דולר. במקום החמישי מתמקם "לא ניתנת לעצירה" עם רווחים מאוששים לעומת השבוע שעבר – 16.2 מיליון.

שני סרטים חדשים נוספים נכנסו לטבלה השבוע עם רווחים מאכזבים במיוחד: "אהבה וסמים אחרים", בכיכובם של אן התאווי וג'ייק ג'ילנהול, לא הצליח למרות הפרסומים על סצנות סקס ועירום נועזות ביותר של השניים. הסרט גרף רק 12.2 מיליון דולר, קצת יותר מאשר מותחן הפעולה " Faster" בכיכובו של דה רוק, שפתח עם 10.2 והתמקם במקום השביעי.

"אל תלחצי אני בדרך" במקום השמיני עם 10.2 מיליון דולר וסך רווחים של 85 מיליון עד כה, ואילו "שלושת הימים הבאים" עם ראסל קרואו ומורן אטיאס צונח למקום התשיעי בשבוע השני שלו באקרנים, עם 6.6 מיליון דולר. "קשה על הבוקר" סוגר את הטבלה עם 5.5 מיליון ו-26.5 מיליון עד כה.

 

אין תמונה

>> מי דייר "האח הגדול" האהוב בכל הזמנים?