אולפני "וורנר" כססו ציפורניים לקראת סוף השבוע, כש"התחלה" שלהם נאלץ להתמודד בסוף השבוע השני שלו בקופות עם "סולט", סרט האקשן החדש בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי.

אלא שהחששות שלהם התבדו עד מהרה: על אף פתיחה מרשימה מאוד ל"סולט", עם רווחים של 36.5 מיליון דולר בסוף השבוע, "התחלה" של כריסטופר נולן ובכיכובו של ליאונרדו דיקפריו שומר על המקום הראשון בטבלה. "התחלה", על פי הדיווחים, גרף 43.5 מיליון דולר וכ-144 מיליון עד כה בעשרה ימים.

במקום השלישי, מיד אחרי "סולט", מתמקם "גנוב על הירח", שהפתיע לפני שלושה שבועות כשכבש את ראש הטבלה. הסרט ממשיך לגרוף רווחים נאים ועושה השבוע 24.1 מיליון דולר בקופות – סך הכל, 162 מיליון עד כה.

במקום הרביעי נמצא "שוליית המכשף" עם ניקולס קייג', שממשיך לצנוח עם 9.7 בסוף השבוע השני שלו באקרנים. את החמישייה הראשונה סוגר "צעצוע של סיפור" הוותיק, שישה שבועות בטבלה, עם 9 מיליון דולר וכ-380 מיליון עד כה.

במקום השישי נמצא סרט חדש לכל המשפחה – " Ramona and Beezus", עוד עיבוד לסדרת הספרים המצליחה של בוורלי קלירי, עם 8 מיליון דולר למרות הכוכבת הצעירה, סלינה גומז, המככבת בו. "מגודלים" מתמקם במקום השביעי עם 7.6 מיליון דולר, ואילו "דמדומים: ליקוי חמה" צונח למקום השמיני עם 7 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע הרביעי שלו בטבלה.

את הרשימה סוגרים "איירבנדר: כשף האוויר האחרון" של מ. נייט שאמלאן, שפתח השבוע אצלנו ובארה"ב ממשיך לאכזב עם 4.2 מיליון בסוף השבוע הרביעי, ו"טורפים" הצמחוני עם 2.9 מיליון בקושי בשבוע השלישי שלו בקופות.

אין תמונה

>> ביקורת: "התחלה" הוא סרט מסובך ומרשים