בסך הכל, היה זה סוף שבוע מוצלח מאוד לג'ניפר אניסטון. הכוכבת גם חגגה את יום הולדתה ה-42 וגם הביסה את אחת מסנסציות הבידור הגדולות של זמננו, ג'סטין ביבר. טוב, לא מדובר בהפסד צורב, בהתחשב בעובדה שסרטם של אניסטון ואדם סנדלר "לזרום עם זה" וסרטו של ביבר "לעולם אל תאמר לעולם לא 3D" היו צמודים מאוד במהלך הסופ"ש, אבל בסופו של דבר – "לזרום את זה" התמקם בראש הטבלה עם 31 מיליון דולר, לעומת 30.3 מיליון שגרף "לעולם לא", למרות שהאחרון יצא לאקרנים כבר ביום ד'.

היה זה סוף שבוע רווחי מאוד בקופות בארה"ב, ונראה שצפון היבשת כולה מתעוררת מתרדמת החגים שלה. גם המקום השלישי השבוע, סרט האנימציה לכל המשפחה "נומיאו וג'ולייט", פתח עם סכום נאה של 25.5 מיליון דולר. מי שלא ממש הרוויח בסוף השבוע הזה היה "הנשר", האפוס ההיסטורי בכיכובו של צ'אנינג טאטום, שפתח עם 8.6 מיליון בלבד ונכנס למקום הרביעי.

במקום החמישי – " The Roommate", סרט האימה שכיכב בשבוע שעבר בראש הטבלה והשבוע גורף רק 8.4 מיליון דולר. "נאום המלך" ממשיך לרכוב על באזז האוסקר המתקרב ויורד למקום השישי עם 7.4 מיליון דולר, וסך רווחים של 93.5 מיליון עד כה.

"קשר לא מחייב" הוא כעת הנציג היחיד של נטלי פורטמן בטבלה, לאחר ש"ברבור שחור" הואיל לפנות את מקומו בעשירייה. הסרט מתמקם השבוע במקום השביעי עם 5.6 מיליון דולר, ועוקף אפילו את "סאנקטום" המדובר, שצולל למעמקים ואל המקום השמיני עם 5.1 מיליון בלבד השבוע.

אל המקומות האחרונים בטבלה יורדים "אומץ אמיתי" של האחים כהן עם 3.8 מיליון דולר ו-160.3 מיליון דולר עד כה, ו"הצרעה הירוקה" עם סת' רוגן שסוגר את העשירייה עם 3.6 מיליון.

>> אולי בגלל זה? ג'סטין ביבר עשה קרחת