אין תמונה
קלוני. מקום 1

רק שבוע עבר מאז כבש " The Last Exorcism" המדובר את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות, וכבר הוא צונח אל המקום הרביעי. לא היה זה שבוע מרשים מבחינת הכנסות בבתי הקולנוע – "האמריקאי", סרט האקשן החדש בכיכובו של ג'ורג' קלוני אמנם התברג בראש הטבלה, אבל עם רווחים של 13 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע, וכ-16 מיליון מאז צאתו לאקרנים ביום רביעי.

אחריו נמצא "Takers ", ששומר על המקום השני עם 11.4 מיליון דולר. אל המקום השלישי נכנס סרט חדש, "Machete" של רוברט רודריגז, שפותח עם 11.3 מיליון.

במקום הרביעי, כאמור, " The Last Exorcism" עם 7.6 מיליון בלבד – כמעט שליש מהכנסותיו בשבוע הראשון שלו. את החמישייה הראשונה סוגר סרט חדש נוסף – "הולכים רחוק" עם דרו בארימור וג'סטין לונג, עם רווחים של 6.9 מיליון דולר.

במקום השישי נמצא "בלתי נשכחים", שגורף 6.8 מיליון בסוף השבוע הרביעי שלו בבתי הקולנוע וסך של 92.3 מיליון דולר עד כה. אל המקום השביעי יורד " The Other Guys", שגרף כבר 107 מיליון בארבעה וחצי שבועות, כולל 5.4 מיליון השבוע.

"לאכול, לאהוב, להתפלל" עם ג'וליה רוברטס במקום השמיני עם 4.9 מיליון דולר, ואילו "התחלה" הוותיק – כבר שמונה שבועות בטבלה – מוסיף עוד 4.5 מיליון, מה שמסכם את רווחיו עד כה בכ-277 מיליון דולר. את הרשימה סוגרת "נני מקפי" הבלתי נלאית עם 3.6 מיליון דולר השבוע.

אין תמונה
קלוני. מקום 1

>> מסיבת דן: מנו חוגג יום הולדת