אומרים שצריך לדעת לפרוש בשיא, ו"אווטאר" בהחלט המתין עד ששבר את כל השיאים האפשריים לפני שפינה את מקומו בראש טבלת שוברי הקופות. לאחר שבעה שבועות בפסגה ושיאים בינלאומיים, סרטו של ג'יימס קמרון יורד למקום השני עם רווחים של 23.6 מיליון דולר "בלבד" השבוע, וסך רווחים של 630 מיליון דולר בארה"ב.

את המקום הראשון תופס סרט חדש בשם "Dear John", דרמה רומנטית בכיכובם של צ'נינג טאטום ואמנדה סייפריד. הסרט, המבוסס על רומן מאת ניקולס ספארקס ("מכתב בבקבוק", "היומן"), גרף 32.4 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים.

מיד אחרי "אווטאר" מתמקם סרטו החדש של ג'ון טרבולטה, שיצא לאקרנים גם אצלנו בסוף השבוע האחרון, עם 8.1 מיליון דולר בלבד. "על סף תהום" ממשיך בהידרדרות לתהום עם 7 מיליון דולר, אחרי פתיחה מאכזבת בסופ"ש שעבר. קומדיית הפנטזיה " Tooth Fairy" יורדת מקום אחד בטבלה וסוגרת את החמישייה הראשונה עם 6.5 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלה בקולנוע.

אין תמונה
מתוך Dear John. נכנס לספרי ההיסטוריה

"להתאהב ברומא", שפתח בשבוע שעבר במקום השלישי, צונח השבוע למקום השישי בטבלה עם 5.5 מיליון דולר ורווחים של 20.9 עד כה. "הנבחר" עם דנזל וושינגטון מתמקם במקום השביעי עם 4.8 מיליון.

ובמקום השמיני – סרטו החדש של השחקן/במאי/תסריטאי סקוט קופר, "Crazy Heart". הסרט, בכיכובם של ג'ף ברידג'ס (זוכה פרס גלובוס הזהב ואחד המועמדים לאוסקר) ומגי ג'ילנהול, גרף השבוע 3.7 מיליון דולר, ונכנס לראשונה לטבלה מאז יצא בהפצה מצומצמת בדצמבר. את הטבלה סוגרים "לגיון המלאכים", שגרף 3.4 השבוע, ו"שרלוק הולמס" הוותיק, שבסוף השבוע השביעי שלו באקרנים חוצה את קו מאתיים מיליון הדולר, לאחר שגרף 2.6 מיליון בסופ"ש.

אין תמונה
מתוך Dear John. נכנס לספרי ההיסטוריה

>> יום הולדת חטובה נחמדת: ג'ניפר אניסטון בביקיני