אין תמונה
אפלק. מקום 1

אחרי שבועות קשים לקופות בארה"ב, האמריקנים קיבלו בסבר פנים יפות את ארבעת הסרטים החדשים שיצאו לאקרנים השבוע והעניקו להם רווחים נאים בהחלט.

בראש העשירייה מככב "גנב עירוני", סרט בכיכובם של בן אפלק, ג'ון האם וג'רמי רנר, שפתח עם 23.8 מיליון דולר בסוף השבוע. גם במקום השני נמצא סרט חדש: "Easy A", קומדיה עם אמה סטון ופן באדג'לי ("אחת שיודעת"), הכניסה השבוע 18.2 מיליון דולר.

במקום השלישי נמצא מותחן האימה "Devil", המבוסס על סיפור מאת הבמאי מ. נייט שאמלאן, על קבוצת אנשים הכלואה במעלית עם השטן. הסרט גרף 12.6 מיליון דולר. אל המקום הרביעי השבוע צנח "האויב שבפנים: החיים שאחרי", שכיכב בשבוע שעבר כראש לשועלים במקום הראשון בטבלה. השבוע הכניס הסרט כ-10 מיליון דולר בלבד.

את החמישייה הראשונה סוגר סרט חדש נוסף – "אלפא ואומגה", סרט אנימציה תלת מימדי על זוג כלבים ממעמדות שונים בלהקה. הסרט גרף 9.2 מיליון בלבד, סכום נמוך יחסית לסרטי אנימציה אחרים שיצאו השנה.

הסרט "Takers" הרחק מאחור עם 3 מיליון דולר במקום השישי השבוע, ומתחתיו "האמריקאי" של ג'ורג' קלוני, עם 2.8 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים. "התחלה" הבלתי נלאה עם 2 מיליון וקצת – וסך רווחים של 285 מיליון עד כה.

"החבר'ה האחרים", סרטו הראשון של וויל פארל שיופץ פה מזה זמן רב, הכניס השבוע שני מיליון, ואילו "לאכול, להתפלל, לאהוב" סוגר את העשירייה גם השבוע עם 1.7 מיליון דולר.

אין תמונה
אפלק. מקום 1

>> לא רק לבן אפלק הולך טוב: אדיר מילר גורף שבחים בפסטיבל טורונטו