צוות לעניין

הבשורה הטובה השנייה היא "צוות לעניין", שהוא, כפי שניחשתם, העיבוד החדש לסדרת הפולחן "A-Team" משנות השמונים, בכיכובו של מיסטר טי. הסרט מספר על יחידת לוחמי עילית שנאלצים לרדת למחתרת לאחר שהואשמו בפשע שלא ביצעו. הם נמלטים מהכלא ונחשבים למבוקשים, מה שלא מפריע להם להפוך לשכירי חרב ולהשכיר את שירותיהם המיוחדים לכל מי שזקוק להם. בתפקידים הראשיים: ליאם ניסן, בראדלי קופר, ג'סיקה בייל וקווינטון ג'קסון בתפקיד מיסטר טי.
אורך: 104 דקות.

12

מייק (צ'ייס קרופורד) בן ה-17 מעולם לא שתה אלכוהול או השתמש בסמים, אבל למרות זאת הוא מוכר מריחואנה לילדי עשירים כדי להתפרנס. בין הבילויים, המסיבות והבחורות (אסתי גינזבורג) נחשף מייק לסם חדש המתרוצץ ברחובות הנקרא Twelve. מייק לא מתפתה לסם החדש וההרסני ובוחר להגיע דרכו לתובנות פילוסופיות. עוד מככבים: אמה רוברטס, קרטיס ג'קסון, רורי קאלקין, אלן ברקין.
אורך: 93 דקות

החיים בזמן מלחמה

עשר שנים לאחר שסרטו, "אושר", דכדך המונים והפיל לסתות של מבקרים בכל העולם, טוד סולונדז חוזר אל שלוש האחיות לבית ג'ורדן, בסרט חדש – "החיים בזמן מלחמה". טריש (אליסון ג'אני) מגדלת את ילדיה לבד ועומדת להינשא לגבר יהודי חנעבץ ונעים הליכות (מייקל לרנר, "יהודי טוב") בדיוק כשהגרוש הפדופיל שלה (קיארן הינדס, "זה יגמר בדם") משתחרר מהכלא ומבקש להיפגש עם ילדיו; טריש, האחות הצעירה, מנהלת מערכת יחסים עם סוטה מין, בעוד שרוחו של האקס שלה (פול רובנס) ממשיכה להטריד אותה; והלן, המוצלחת של המשפחה, התרחקה משתיהן. הסרט זכה בפרס התסריט בפסטיבל ונציה 2009.
אורך: 98 דקות.

אהבה בהחלפה

ג'ניפר אניסטון מגלמת ב"אהבה בהחלפה" (ואל תתבלבלו עם סרט אחר שלה, "אהבה בהפתעה") רווקה בת 40 שנמאס לה לחכות לגבר הנכון, ומחליטה לעשות ילד לבד. היא נעזרת בתורם זרע חתיך (פטריק ווילסון, "השומרים") אך בלי ידיעתה, חברה הטוב ביותר (ג'ייסון בייטמן, "משפחה בהפרעה") מחליף את התרומה המיועדת בחומר משלו. שבע שנים לאחר מכן, החבר הטוב והאם החד-הורית נפגשים, והוא נאלץ להתמודד עם התוצאה – ילד בן שבע שדומה לו להפליא. עוד מככבים: ג'ף גולדבלום, ג'ולייט לואיס. במאים: וויל ספק וג'וש גורדון ("מחליקים אותה").
אורך: 97 דקות.

>> גל גדות שוב מהירה ועצבנית