אין תמונה
מתוך " The Last Exorcism". מקום 1

היה זה סופ"ש מאכזב למדי מבחינת הכנסות בקולנוע: " The Last Exorcism", שקודם נמרצות במסע יח"צ שהגיע אפילו לצ'ט רולט, גרף סכום נחמד של 21.3 מיליון, שהספיק לו לכבוש את ראש הטבלה השבוע. לא הרחק ממנו התמקם סרט חדש נוסף, " Takers", בכיכובם של כריס בראון ומאט דילון.

הסרט עשה כ-21 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים, אשר הספיקו לו כדי לדחוק את "בלתי נשכחים", עם סטאלון וחבר מרעיו, אל המקום השלישי השבוע - אחרי שבועיים בפסגה. "בלתי נשכחים" גרף 9.5 מיליון בלבד בסוף השבוע האחרון. מאכזב, כבר אמרנו?

עוד אכזבה נחלה ג'וליה רוברטס ו"לאכול, לאהוב, להתפלל" שלה – רק 7 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע השלישי של הסרט בבתי הקולנוע, ומקום רביעי בטבלה. במקום החמישי נמצא " The Other Guys" של וויל פארל עם 6.6 מיליון דולר ו-99.3 מיליון עד כה בשלושה וחצי שבועות. את החמישייה האחרונה פותחת פארודיית הקיץ " Vampires Suck", עם 5.3 מיליון בסוף השבוע השני שלה.

"התחלה" חוזר לטפס במעלה הטבלה, עם 5.1 מיליון דולר שממקמים אותו במקום השביעי. סרט ההמשך ל"נני מקפי" במקום השמיני עם 4.7 מיליון, ואילו "אהבה בהחלפה" המאכזב של ג'ניפר אניסטון מדשדש במקום התשיעי עם 4.6 מיליון בלבד. את העשירייה סוגר השבוע כשלון נוסף – "פיראנה 3D" שגם פתח השבוע אצלנו, עם הכנסות של 4.3 מיליון דולר.

ואם כבר בכישלון עסקינן, מיודענו "אוואטר" ניסה לשוב ולפלס את דרכו לטבלת שוברי הקופות השבוע, לאחר שיצא בהפצה מחודשת בגרסה הארוכה בתשע דקות מהגרסה המקורית. הסרט גרף רווחים מזעריים של 4 מיליון דולר בלבד ולכן לא הצליח להיכנס לעשירייה השבוע. עכשיו יש להמתין ולראות האם סוף השבוע שלפני יום העבודה, שיחול בשבוע הבא, יחזיר את האמריקנים אל בתי הקולנוע.

אין תמונה
מתוך " The Last Exorcism". מקום 1

>> אסירה משוחררת: לינדזי בלי חזייה