אין תמונה
דמדומים. הלהיט של הסתיו

עכשיו זה רשמי: "דמדומים", העיבוד הקולנועי לרב המכר של סטפני מאייר, הוא הלהיט הגדול של סוף השבוע החולף בבתי הקולנוע בארצות הברית. הסרט, שהופק בתקציב של 35 מיליון דולר, גרף עד כה 70.5 מיליון דולר. מעל ומעבר לציפיות המפיקים ויותר מהפתיחה בסוף השבוע שעבר של "קוונטום של נחמה", סרט ג'יימס בונד האחרון בו הושקעו 130 מיליון דולר.

"דמדומים" מספר על תיכוניסטית אפרורית בשם בלה סוון (קירסטן סטיוארט), העוברת לגור עם אביה בעיירה נידחת ומתאהבת בחברה לספסל הלימודים אדוארד (רוברט פטינסון), רק כדי לגלות שנסיך החלומות הוא בעצם ערפד. אהבתם של השניים הופכת למאבק הישרדות לחיים ולמוות, כאשר בני משפחתו אינם רואים בעין יפה את הקשר המתהדק.

אולי בגלל הספתח המסחרר של "דמדומים" ואולי בגלל הביקורות הלא מחמיאות על "קוונטום של נחמה", מאבד 007 גובה בשבוע השני שלו בבתי הקולנוע בארצות הברית ויורד למקום השני בטבלת שוברי הקופות עם הכנסות של 27.4 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 109.4 מיליון.

אבל אם כבר אכזבות, הפלופ הגדול של סוף השבוע החולף הוא ללא ספק הסרט המצויר "בולט", בו מדבב ג'ון טרבולטה את הכוכב על ארבע של סדרת טלוויזיה פופולארית: כלב ששודרג במיטב פלאי הטכנולוגיה וזכה בכוחות על. כאשר בולט, שאינו מבדיל בין עלילת הסדרה ובין המציאות, נמלט מאולפן הצילומים לעולם האמיתי, הוא נאלץ להתמודד לראשונה עם מגבלותיו. המפיקים ציפו לספתח של 40 מיליון דולר לפחות. בפועל, "בולט" הגיע למקום השלישי בטבלה עם הכנסות של 27 מיליון דולר בלבד, ואפילו מיילי סיירוס הלוהטת המדבבת לצד טרבולטה לא מנעה את ההשפלה.

בעוד בן סטילר, כריס רוק וג'יידה פינקט סמית פסעו על השטיח האדום בנתניה, הסרט המצויר בדיבובם, "מדגסקר 2", יורד למקום הרביעי בטבלה עם הכנסות של 16 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 137.4 מיליון. ההפתעה הגדולה הנוספת של השבוע נמצאת במקום התשיעי כאשר הדרמה "הנער בפיג'מת הפסים" גורפת 1.6 מיליון דולר מהקרנות ב-406 אולמות בלבד ברחבי ארצות הברית. הסרט מתאר מערכת יחסים יוצאת דופן המתפתחת בין בנו הגרמני של קצין אס.אס בימי מלחמת העולם השנייה לילד יהודי הכלוא במחנה הריכוז בו מתגוררת המשפחה.

אין תמונה
דמדומים. הלהיט של הסתיו