אין תמונה
בנות "סקס והעיר הגדולה". מתקמבקות

הבאזז סביב סרט ההמשך ל"סקס והעיר הגדולה" מטריף את המעריצים עד כדי כך, שכל פיפס שמשחררת ההפקה הופך לאייטם לוהט. עכשיו מדובר בפוסטר הרשמי הראשון של הסרט, יחד עם תמונות חדשות מאחורי הקלעים, שהתפרסמו במגזין "מארי קלייר" ובאתרים נוספים. בפוסטר נראית שרה ג'סיקה פרקר, הלא היא קארי ברדשואו, לבושה בשמלת האלסון לבנה וקלאסית ומאובזרת בתיק קלאץ', שרשרת זהב ומשקפי שמש מוזהבות.

אין תמונה
הכרזה הרשמית של הסרט. אסון או ששון?

 

כיאה לאייקון אופנה כקארי, מעריצי הסדרה מיד טרחו להגיב על התמונות ולהביע את דעתם על הפוסטר. הבלוגרים כינו את הפוסטר "אסון פוטושופ", וטענו שהתמונה רוטשה עד שפרקר נראית כמו רובוט. מעריצים אחרים קבלו נגד הקז'ואליות של השמלה, וטענו שהיא משעממת ולא הולמת את דמותה הגדולה מהחיים של קארי.

אין תמונה
קארי. היא התחתנה והיא מאושרת

ומה ניתן ללמוד מהתמונות האחרות בערימה? כפי שכבר פורסם בעבר, הסרט יתמקד בחייהן של ארבע הנשים גם בשנות השמונים בניו-יורק, מה שהצריך מלתחה מיוחדת, תוספות שיער מקורזלות והמון הומור עצמי של הכוכבות.

אין תמונה
קארי ושארלוט ברטרו מטריף לשנות השמונים
אין תמונה
ככה נראתה אז מירנדה, אם תהיתם
אין תמונה
והנה סמנת'ה. כלומר, סמנת'ה פוקס

אנחנו לא בטוחים איך התסריטאים יצליחו להסביר בעלילה את העובדה שסמנת'ה (קים קטרל) נראתה בת חמישים גם באייטיז, אבל אם לשפוט על פי התלבושות של שלוש החברות האחרות בחבורה, קארי היתה מעריצה גדולה של מדונה, שרלוט היתה שחקנית טניס בקאנטרי קלאב בפלורידה ומירנדה היתה איש הקש מ"הקוסם מארץ עוץ".

אין תמונה
אנחנו מאוד מקווים שגם זה פלשבק לשנות השמונים

כמו כן, התמונות תומכות בפרסומים נוספים שהודלפו לתקשורת, לפיהם דמותה של סמנת'ה תתחתן או תתכונן לחתונתה, וכן תפגוש את מיילי סיירוס בתפקיד עצמה על השטיח האדום – כששתיהן לבושות באותה השמלה.

אין תמונה
והיא, כנראה, הבאה בתור
אין תמונה
קים קטרל ומיילי סיירוס. ממש כמו אמא ובת

 דמויות נוספות שישובו בסרט ההמשך הן מיסטר ביג, שהפך בסוף הסרט הראשון למיסטר בראדשואו, סטיב, בעלה של מירנדה ובנם הג'ינג'י בריידי, בתה המאומצת של שרלוט והחבר הגיי הארסי, אנתוני.

אין תמונה
קארי ומיסטר ביג. כן, הוא עדיין בתמונה

ומי שעדיין לא צפה לפחות פעם אחת בכל פרקי "סקס והעיר הגדולה", מוזמן לנצל את הזמן עד יציאת הסרט, ב-28 למאי, 2010. קחו למשל את יו גרנט, שבימים אלה יוצא לאקרנים סרטו החדש "על הזוג מורגן שמעתם?", שבו הוא מככב לצד פרקר. גרנט מספר, כי בזמן צילומי הסרט במקסיקו הוא צפה בכל פרקי הסדרה ברצף וכעת הוא מומחה ל"סקס והעיר". "במלון שבו התאכסנו במקסיקו היו רק שלושה ערוצים בטלוויזיה, ואחד מהם שידר את כל הפרקים ברצף כל הזמן. ראיתי כל פרק של הסדרה. אתם יכולים לשאול אותי כל דבר!". מנסה להבטיח לעצמך תפקיד בסרט השלישי? קח מספר, חבוב.

אין תמונה
שארלוט. בחור חדש באופק?

 >>צפו במעיין חודדה עושה מדונה לכבוד מסיבת גייז תל אביבית