"צעצוע של סיפור 3", שפתח בשבוע שעבר עם 109 מיליון דולר ושיאים חדשים עבור פיקסאר, ממשיך לגרוף רווחים יפים גם השבוע ולככב בראש טבלת שוברי הקופות – זאת, על אף ששני סרטים חדשים ומבטיחים פתחו השבוע בארה"ב.

"צעצוע של סיפור" גרף 59 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו באקרנים, וסך רווחים מרשים של 227 מיליון עד כה. רק לשם השוואה – "שרק לנצח", הרביעי בסדרת "שרק" של דרימוורקס, גרף בחמישה וחצי שבועות 229 מיליון דולר, והוא ממוקם השבוע במקום השביעי.

למקום השני בטבלה, אחרי "צעצוע של סיפור", נכנסת הקומדיה "מגודלים", בכיכובם של אדם סנדלר, כריס רוק, רוב שניידר, קווין ג'יימס ועוד רבים אחרים. הסרט גרף סכום מרשים של 41 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים.

סרט חדש נוסף, שזכה למתקפת יח"צ מטורפת, הוא "כמו יום ולילה" ("Knight and Day"), קומדיית אקשן בכיכובם של טום קרוז וקמרון דיאז. אפילו הופעת אורח של גל גדות לא עזרה והסרט פתח עם 20.5 מיליון דולר בלבד, אשר זיכו אותו במקום השלישי בטבלה.

"קארטה קיד" ממשיך לגרוף רווחים עם 15.4 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלו בקולנוע והכנסות של 136 מיליון עד כה, ואילו "צוות לעניין" סוגר את החמישייה הראשונה עם 6 מיליון דולר וסך רווחים של 62.8 מיליון. במקום השישי – " Get Him to the Greek", שגורף 3 מיליון דולר בסוף השבוע הרביעי שלו באקרנים. אחריו, כאמור, "שרק לנצח" עם 2.9 מיליון, ואילו "הנסיך הפרסי" יורד אל המקום השמיני עם 2.8 מיליון.

את הטבלה סוגרים "קילרים" עם אשטון קוצ'ר, שגורף רק 2 מיליון בסוף השבוע הרביעי שלו, ואילו "ג'ונה היקס", בקושי 10 ימים באקרנים, צונח למקום האחרון בטבלה עם 1.6 מיליון דולר ומאשש את כישלונו המסחרי באופן סופי.

אין תמונה
הזוכה הגדול הבא: ז'אן דוז'רדאן וברניס בז'ו בסצנת הסיום של "הארטיסט"

>> ביקורת קולנוע: פעם הייתי