בויל על הבמה, ארכיון (צילום: רויטרס)
בויל. גולדסינגר | צילום: רויטרס

הבריטים גאים מאוד בסמלים שלהם - במלכה, בביג-בן, בג'יימס בונד ועכשיו גם בייצוא האחרון, סוזן בויל. התופעה המסקרנת הזו, שבניגוד לפליטי ריאליטי אחרים מסרבת להיעלם מהתודעה, תוכל לזקוף לעצמה בקרוב הישג מרשים נוסף: ביצוע של שיר הנושא בסרט הבא בסדרת ג'יימס בונד.

מדובר בגושפנקא רצינית להצלחה של בויל, שהתגלתה לפני כשנה בתוכנית הכישרונות "Britain Got Talent". בויל אמנם לא זכתה בתחרות והגיעה רק למקום השני, אך הפכה להצלחה בינלאומית, הרבה מעבר לגבולות התחרות. אלבום הבכורה שלה מכר כבר למעלה משני מיליון עותקים ברחבי העולם, שיא במכירות לאלבום בכורה נשי בפרק זמן כה קצר.

אם בויל אכן תבצע את השיר, היא תצטרף לשורה ארוכה של מבצעים ידועים שכבר שרו את שירי הנושא בסדרה, ביניהן דיוות ענק כמו שירלי באסי, שביצעה את שירי הנושא של "מונרייקר", "יהלומים לנצח" ו"גולדפינגר", טינה טרנר עם "Golden Eye", שריל קרואו עם "Tomorrow Never Dies" וכמובן מדונה, שביצעה את " Die Another Day". הסרט ה-23 בסדרה עתיד לצאת לאקרנים ב-2011. את תפקיד בונד יגלם שוב דניאל קרייג.

מונטי נורמן, מחבר הנעימה הקלאסית המוכרת של סרטי 007, אמר על בויל שהיא "נפלאה" לתפקיד, והוסיף כי "הם חשבו על זה בצורה רצינית שיש לה את הקול המתאים והסוחף". גם מחבר ספרי בונד המקוריים, לי פייפר, אמר כי "בויל מחזירה אותנו לימים שבהם זמרות כמו שירלי באסי היו פופולאריות". עכשיו אולי כדאי לשקול ללהק את סיימון קאוול לתפקיד הנבל הבא?

>> קבלו את החברה בת ה-21 של רמי קלינשטיין