אין תמונה
ליאו. מקום 1

חדשות טובות לליאו - ככל הנראה היחידות שנזכה להן בזמן הקרוב מהבחור - "שאטר איילנד", המותחן החדש של מרטין סקורסזה בכיכובו, כובש את טבלת שוברי הקופות בארה"ב עם פתיחה של 40.2 מיליון דולר בסופ"ש.

"שאטר איילנד" הוא הסרט החדש היחיד שנכנס לטבלה השבוע, מה שנתן הזדמנות לסרטים ותיקים יותר לשמור על מקומם, ואפילו לטפס למעלה: "אווטאר" הבלתי נלאה, שבסוף השבוע שעבר ירד מן המקום השני לרביעי, מתמקם השבוע במקום השלישי, לאחר שעקף את "פרסי ג'קסון" ואת "איש הזאב". סרטו של ג'יימס קמרון גרף רק 16.1 מיליון דולר בסוף השבוע העשירי שלו באקרנים, אך יש לשער שעד סוף השבוע הבא הוא ישבור שיא נוסף ויחצה את קו 700 מיליון הדולר בהכנסות בארה"ב.

אז "אווטאר" אמנם מתמיד, אבל את "יום האהבה" הוא עדיין לא מצליח להביס. הקומדיה הרומנטית הדביקה ועטורת הכוכבים גרפה 17.2 מיליון דולר נוספים בסוף השבוע השני שלה, ובסך הכל 87.4 מיליון עד כה. "ג'קסון" ו"איש הזאב" גרפו 15.3 מיליון ו-9.9 מיליון דולר בהתאמה, וירדו למקומות הרביעי והחמישי.

את החמישייה האחרונה פותח "Dear John", שיורד מקום אחד בטבלה עם 7.3 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו וסך הכנסות של 66 מיליון דולר עד כה. גם " Tooth Fairy" יורד מקום אחד למטה ומתמקם במקום השישי עם 4.5 מיליון דולר. דווקא " Crazy Heart" שומר יחסית על הפאסון – שלושה מיליון דולר השבוע, ירידה של 25% לעומת השבוע שעבר, אבל עלייה של מקום אחד למעלה. את הטבלה סוגרים "מפריז באהבה" עם 2.5 מיליון דולר ו"על סף תהום" עם 2.2 מיליון דולר, כל אחד מהם לאחר ירידה של שני מקומות השבוע.

אין תמונה
ליאו. מקום 1

>> איילה: "לא סימפטתי את אלירז, לא יכולתי לשמוע את אלין"