הדוגמנית והשחקנית לינור אברגי'ל מתחילה לעבוד החודש על פרויקט חדש וקצת פחות זוהר מאשר הליכה על המסלול: סרט קולנוע תיעודי העוסק באונס נשים. נקודת המוצא של אברג'יל היא האונס שעברה לפני עשר שנים באיטליה: "הייתי בת 18, רק שבעה שבועות לפני תחרות מיס עולם", אמרה אברג'יל במסיבת עיתונאים לרגל השקת העבודה על הסרט, "הזכרון החזק ביותר מהתחרות היא תחושה של 'בקושי חיה'. אני לא יודעת איך הצלחתי לעבור את זה. במהלך ארבעה שבועות באיי סיישל לא סיפרתי לאף אחד מה עבר עליי. לא לבנות, לא לשופטים. לא ידעתי בכלל איך מתחילים לדבר על דבר כזה. הייתי מבולבלת, מפוחדת ומבועתת. היחידים שידעו על החוויה הנוראה שעברתי היו בני המשפחה הקרובה".

"כששמי הוכרז מעל בימת מיס עולם, הייתי בהלם מוחלט", הוסיפה אברג'יל בגילוי לב, "חשבתי לעצמי שאני המועמדת הכי פחות ראויה לזכות בתואר כזה ולהיות מיס עולם הבאה. לא ידעתי איך עושים שלום עולמי, איך מאכילים ילדים רעבים באפריקה או איך מוצאים תרופה לאיידס. לא הייתי בטוחה מה תהיה מטרתו של הכתר שעל ראשי, אבל הייתה לי תחושה חזקה, שהאונס והכתר – שניהם - לא קרו לחינם, אלא מסיבה מאוד מסויימת".

 אברגי'ל לא נכנסת לפרויקט הזה לבד אלא תשתף פעולה עם השחקנית והבימאית ההוליוודית ססיליה פק (הבת של גרגורי פק ז"ל), שביימה לאחרונה את הסרט המוערך "תשתקי ותשירי". פק פגשה את אברג'יל ואת המפיק מוטי רייף לפני כשנתיים בהולייווד וסיכמה עימם על שיתוף הפעולה. הצילומים יחלו החודש בישראל ויימשכו כשנה במדינות שונות. 

"מרגע שמקרה האונס התפרסם, תיבת הדואר שלי החלה להתמלא בפניות מנשים מרחבי העולם כולו שחלקו איתי את סיפורי הזוועה האישיים שלהן", אמרה אברג'יל במסיבת עיתונאים לרגל השקת העבודה על הסרט, "חלקן פנו אליי באופן אישי, משתוקקות לספר לי את מה ששמרו בסוד כל השנים מההורים, מבני הזוג ומהילדים. מאותו רגע, מבלי לתכנן, הבנתי את משמעות החיים שלי, הייעוד שלמטרתו אני כאן. נבחרתי בעל כורחי למשימה של חיי".

בהמשך סיפרה אברג'יל כי היא משיקה בימים אלה אתר באינטרנט, שבו יוזמנו נשים שנאנסו לספר את סיפוריהן. "אני מקווה שקורבנות אונס בעולם כולו ימצאו באתר הזה", אמרה אברג'יל, "מקום חם בו אפשר להתחבר ולספר על מנת להירפא ולהשתחרר. הדרך היחידה בה נוכל לעזור זו לזו, היא על ידי שינוי מהותי בחברה שלנו, על ידי כך שנספר את הסיפור שלנו. אנחנו לא יכולות להישאר בדממה אפילו רגע אחד נוסף".