אין תמונה
ג'קי צ'אן. מר מיאגי מודל 2009

ג'קי צ'אן מנהל מגעים מתקדמים עם מפיקי הסרט "קראטה קיד" לגלם את דמותו של מר מיאגי, מנהל תחזוקה תמים למראה המתגלה כאשף אמנויות לחימה, ולוקח תחת חסותו נער בודד אותו הוא הופך לאלוף הקארטה המקומי.

מדובר, למי שטרם זיהה, בגרסה מחודשת ללהיט הנעורים הקלאסי משנות ה-80', בו גילם פאט מוריאטה את מר מיאגי וראלף מאצ'יו את הנער דניאל לארוסו. לסרט המקורי, הזכור בין השאר בזכות סצנת רחיצת המכוניות הבלתי נשכחת (Wax on, Wax off), צולמו שלושה סרטי המשך. האחרון בהם היה "נער הקרטה הבא", הזכור כיום כתפקידה הגדול הראשון בקולנוע של הילארי סוונק.

ברוח המחזור הכה אהובה על הוליווד בימים אלה, מופקת גרסה חדשה לסרט אותה יביים הרולד זוורף ("קודי בנקס"). חברת ההפקות Overbrook Entertainment בבעלותו של וויל סמית', מפיקה את הפרויקט במשותף עם ג'רי וויינטראוב שהפיק גם את הסרט המקורי. את נער הקרטה החדש יגלם, כמה מפתיע, ג'יידן סמית בנו של וויל הבונה לעצמו קריירה עצמאית (נניח) נאה בסרטים כמו "המרדף אחרי האושר" ו"כשהעולם עמד מלכת".

כמו כן נודע כי מר מיאגי, שבסרט המקורי היה מהגר מהאי אוקינאווה ביפן, יהפוך בסרט החדש לסיני על מנת לאפשר לצ'אן לגלם את הדמות. כמו כן תועתק העלילה מלוס אנג'לס לסין, ובמקום נער העובר להתגורר בשכונת עוני בלוס אנג'לס עם אמו החד הורית יגלם ג'יידן סמית בן למשפחת דיפלומטים העובר לסין ונאלץ ללמוד את רזי הקרטה כדי לשרוד בסביבתו החדשה.