אין תמונה
קוצ'ר ופורטמן. מקום 1

השבוע של נטלי פורטמן התחיל בזכייה בפרס השחקנית הדרמטית בטקס גלובוס הזהב על תפקידה ב"ברבור שחור" ונגמר כשהקומדיה הרומנטית החדשה שלה ושל אשטון קוצ'ר, "קשר לא מחייב", נכנסה הישר אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

הסרט, שגרף 20.3 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים, נהנה מיחסי הציבור שמתלווים לו מעצם הפיכתה של פורטמן לדבר הלוהט הבא – עם אירוסין מפתיעים, תינוק בדרך ופרס אוסקר שנמצא כמעט בכיס, ברור מדוע האמריקנים נהרו בהמוניהם לראות את פורטמן וקוצ'ר מקיימים קשר יזיזות על המסך.

אל המקום השני נדחק "הצרעה הירוקה" עם 18.1 מיליון דולר. מדובר בסכום נאה, אך לא מספק ביחס לתקציב העתק של הסרט ולעובדה שהוא מופץ בתלת מימד. "הדילמה" של רון הווארד, בכיכובו של ווינס ווהן, יורד אל המקום השלישי עם 9.7 מיליון דולר.

"נאום המלך", שקטף אף הוא את פרס השחקן הדרמטי לקולין פירת' בטקס, שומר על המקום הרביעי עם הכנסות מעט גבוהות יותר מן השבוע שעבר – 9.2 מיליון. את החמישייה סוגר "אומץ אמיתי" עם 8 מיליון דולר וסך רווחים של 139 מיליון עד כה.

את החמישייה האחרונה פותח סרטה המדובר של פורטמן, "ברבור שחור", עם הכנסות של 6.2 מיליון בסוף השבוע השביעי שלו באקרנים – הסרט הוותיק בטבלה. גם "פייטר" עם מארק וולברג, שקטף כמה פרסים בגלובוס הזהב מטפס למקום השביעי עם 4.5 מיליון דולר. "פגוש את הפוקרס הקטנים" במקום השמיני עם 4.4 מיליון ורווחים של 141 מיליון דולר עד כה.

את העשירייה סוגרים "יוגי דב" הבלתי נלאה עם 4.1 מיליון דולר ו"טרון: המורשת" שצנח למקום העשירי השבוע עם 3.7 מיליון דולר ו-163 מיליון מאז יצא לאקרנים בארה"ב לפני כשישה וחצי שבועות.

>> איך בר רפאלי ב"סשן"?