אין תמונה
רורק. כמה סרטים במקביל

מיקי רורק, סקרלט ג'והנסון, דון צ'ידל, סמואל ג'קסון, סאם רוקוול וטים רובינס מצטרפים רשמית לצוות השחקנים של "איירון מן 2", שצילומיו יחלו בקיץ הקרוב בבימויו של ג'ון פברו, שביים גם את שובר הקופות הראשון בסדרה על פי סדרת הקומיקס המצליחה. רוברט דאוני ג'וניור וגווינת פאלטרו יחזרו לגלם את טוני סטארק, התעשיין המילארדר החבוי בחליפת הברזל של איירון מן, ומזכירתו-אהובתו פפר פוטס.

שמועות על ליהוק צפוי של מיקי רורק, גדול מתקמבקי הוליווד בשנה החולפת, הועלו כבר לפני כמה חודשים אך עד כה הכחיש אותן. השבוע הסתיים בהצלחה המשא ומתן הכספי עם ההפקה, ולמרות שלא פורסם רשמית הסכום אותו יקבל על השתתפותו בסרט הצפי הוא שמדובר בעלייה משמעותית בתעריפיו בעקבות חזרתו לשורה הראשונה של כוכבי הוליווד אחרי הופעתו בסרט "המתאבק" שהביא לו מועמדות לאוסקר.

רורק יגלם את הנבל הרוסי המכונה Whiplash, ויצטלם לסרט כמעט במקביל להשתתפותו הצפויה בסרט מדובר נוסף: מותחן הפעולה "The expendables" שיביים סילבסטר סטלון. סקרלט ג'והנסון תגלם את עוזרתו הנאמנה נטשה רומנוב המכונה גם "האלמנה השחורה", תפקיד שיועד במקור לכוכבת הבריטית העולה אמילי בלאנט ("השטן לובשת פראדה", "ויקטוריה הצעירה") שנאלצה לוותר עליו בגלל לוח זמנים צפוף.

דון צ'ידל יחליף, כידוע, את טרנס הווארד בתפקיד קולונל רודני רודס, חברו הטוב של טוני סטארק. סמואל ג'קסון יגלם את ניק פיורי, סאם רוקוול את ג'סטין האמר, ואילו טים רובינס מיועד לגלם את הווארד סטארק, אביו של טוני, בסצנות שיהיו פלאשבקים לעברו של הגיבור כילד. "איירון מן 2" מיועד לצאת למסכים במאי 2010.

במקביל לסיום ההכנות להפקה היוקרתית נודע כי שלושה עיבודים קולנועיים נוספים של סדרות קומיקס נדחו בשנה עד שנתיים. "ת'ור" (שיביים קנת בראנה בכיכובו של השחקן השבדי האלמוני יחסית אלכסנדר סקרסגרד) מיועד עכשיו ליוני 2011, "קפטן אמריקה" (שיביים ג'ו ג'ונסטון) ליולי 2011 ו"הנוקמים" (על כמה גיבורי על, בהם איירון מן, המחליטים לשתף פעולה במבצע משותף) מיועד רק למאי 2012. בשנת 2011 צפוי לעלות גם הסרט הרביעי בסדרת "ספיידרמן", כך שהרומן בין קברניטי הוליווד ותעשיית הקומיקס עדיין עולה ופורח.