אין תמונה
התנגשות הטיטאנים. מקום 1

סוף השבוע של חג הפסחא האמריקני הוביל לכך שהסרטים החדשים עלו כבר בחמישי ואפילו ברביעי, מה שהגדיל את הכנסותיהם באופן ניכר. מלך הטבלה החדש הוא "התנגשות הטיטאנים", שאצלנו ינחת בשבוע הבא, עם 61.4 מיליון בסוף השבוע וסך הכנסות של 64.1 מאז עלה בחמישי האחרון. הסרט, עיבוד של הבמאי לואי לטרייה בכיכובו של סאם וורת'ינגטון ("אווטאר"), יצא בגרסת תלת מימד עתירת אפקטים, בדומה לסרטים מצליחים אחרים שכבשו את הטבלה בשבועות האחרונים.

טיילור פרי, במאי ותסריטאי של סרטי קומדיה אפרו-אמריקניים ופופולאריים מאוד בארה"ב, מוציא עוד הצלחה תחת ידיו – " Why Did I Get Married Too?", שנכנס הישר אל המקום השני בטבלה עם הכנסות של 30.1 מיליון דולר. במקום השלישי נמצא "הדרקון הראשון שלי", עם הכנסות של 29.2 מיליון בסוף השבוע השני שלו באקרנים ו-92.3 עד כה.

"השיר האחרון", סרט חדש בכיכובה של מיילי סיירוס, פותח במקום הרביעי עם 16.2 מיליון דולר ו-25.6 מיליון דולר מאז עלה ברביעי האחרון. בתסריט של הסרט, אגב, שותף לא אחר מאשר הסופר ניקולס ספארקס, שרבים מספרים הפכו לשוברי קופות מצליחים ("ג'ון היקר", "מכתב בבקבוק", "לילות ברודנטה" ועוד). את החמישייה הראשונה סוגר מיודענו "אליס בארץ הפלאות", פעם שובר קופות מטורף, היום – ארבעה שבועות לאחר צאתו לאקרנים – במקום החמישי עם 8.3 מיליון דולר ו-310 מיליון עד כה.

במקום השישי – הקומדיה "Hot Tub Time Machine" עם 8 מיליון דולר בסוף השבוע השני שלו בקולנוע. "אקסית במצור" עם ג'ניפר אניסטון במקום השביעי עם 6.2 מיליון וסך הכנסות של כמעט 50 מיליון בשבועיים וחצי. "יומנו של חנון" גרף 5.5 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי שלו באקרנים, ואילו "She's Out of My League" ו"שאטר איילנד" סוגרים את הטבלה, עם הכנסות של מיליון וחצי דולר כל אחד.

אין תמונה
התנגשות הטיטאנים. מקום 1

>> פפראצי: סער ובולבולון ממשיכים לעבוד על הקשר