אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
ג'ולי. לא לקחה סיכון | צילום: רויטרס

אנג'לינה ג'ולי אושפזה לכמה שעות ביום שישי האחרון, אחרי שנחבלה בראשה במהלך צילומי סצנת אקשן למותחן החדש "Salt" בכיכובה, בו היא שבה ומאחדת כוחות עם הבמאי האוסטרלי פיליפ נויז שעבד איתה גם על "אספן העצמות" המצליח.

למרות שלא נראה שספגה פגיעה משמעותית החליטו אנשי ההפקה לא לקחת סיכון, והבהילו את ג'ולי לבית חולים מקומי בלונג איילנד שם מצולם בימים אלה הסרט. ג'ולי מגלמת סוכנת חשאית המואשמת בפשע שלא בצעה, ומנצלת את כל המיומנויות שרכשה בהם הסוואה, זיוף מסמכים ותחפושות שונות, כדי להוכיח את חפותה.

אחרי המכה שספגה בראשה טענה ג'ולי שהיא חשה בטוב, אך נראה שהתקדים הטרגי של השחקנית נטשה ריצ'רדסון לפני חודשיים הותיר את רישומו על הצוות. ריצ'רדסון נחבלה בראשה במהלך שיעור סקי, סירבה לקבל טיפול רפואי, וכעבור כמה שעות התמוטטה בעקבות דימום פנימי בראשה ונפטרה בדרכה לבית החולים.

מקרה אנג'לינה ג'ולי הסתיים בטוב. היא עברה כמה בדיקות, ואחרי שהתברר שמצבה ללא דופי שוחררה מבית החולים. סטיב אלזר, דובר חברת קולומביה המפיקה את הסרט "Salt", מסר בתגובה: "אנג'לינה ג'ולי חזרה לסט, והצילומים ממשיכים כמתוכנן".

בלעדי ב-mako: מכורים ל"כמעט מלאכים"? צפו בלמעלה מ-8 שעות של כוכבי "כמעט מלאכים" מפספסים, מתראיינים, בחזרות מאחורי הקלעים ועוד.

ועוד בmakoבידור: סוזן בויל הגיעה רק למקום השני בתחרות "Britain's got talent", ג'יי לנו פרש מה"טונייט שואו", אילנה ברקוביץ' ואריק בנאדו טסים לנופש בתאילנד רגע לפני החתונה שלהם ותכינו את היומנים: הסלבס מתחתנים.