פעם שלישית גלידה, או במקרה של "צעצוע של סיפור", פעם שלישית שיא. "צעצוע של סיפור 3", סרט ההמשך לשני הסרטים הראשונים בסדרה, שיצאו לאקרנים ב-1995 וב-1999, מככב השבוע בראש טבלת שוברי הקופות, כצפוי.

ההימור היה בטוח, התזמון היה מדויק ויציאתם של שני הסרטים הקודמים בגרסאות תלת מימד בשנה האחרונה עזרה לקידום הסרט, שפתח בסוף השבוע האחרון עם 109 מיליון דולר - הפתיחה הגבוהה ביותר לסרט של "פיקסאר" והשנייה בגובהה לסרט אנימציה, לא הרחק מ"שרק 3", שפתח בזמנו עם למעלה מ-120 מיליון.

המקום השני בטבלה שייך לסרט מפתיע נוסף - "קארטה קיד", ששומר גם השבוע על נתונים מרשימים מאוד וגורף 29 מיליון בסוף השבוע האחרון. הסרט גרף עד כה 106 מיליון מאז יצא לאקרנים לפני כעשרה ימים. "צוות לעניין", עיבוד נוסף להצלחה מהאייטיז, יורד למקום השלישי בטבלה עם 13.8 מיליון דולר.

הקומדיה " Get Him to the Greek" שומרת על המקום הרביעי עם 6.1 מיליון בקופות בסוף השבוע, ואילו "שרק לנצח" תופס את המקום החמישי בטבלה עם 5.5 מיליון וסך רווחים של 223 מיליון דולר עד כה. את החמישייה האחרונה פותח "הנסיך הפרסי", עם 5.3 מיליון בסוף השבוע הרביעי שלו באקרנים. "קילרים" עם אשטון קוצ'ר יורד למקום השביעי עם 5.1 מיליון דולר.

סרט חדש נוסף שנכנס לטבלה השבוע הוא סרט הפנטזיה "ג'ונה היקס", בכיכובם של ג'וש ברולין ומייגן פוקס. הסרט, שזכה לביקורות איומות, פתח עם קצת פחות מ-5.1 מיליון דולר בסוף השבוע ונחת היישר במקום השמיני בטבלה. אאוץ'.

במקום התשיעי נמצא "איירון מן 2" הוותיק עם 2.7 מיליון דולר ורווחים של למעלה מ-300 מיליון מאז יצא לפני כחודש וחצי לאקרנים. את הטבלה סוגר "מרמדוק" החביב לכל המשפחה, שתופס את המקום העשירי עם רווח של 2.6 מיליון בסוף השבוע השלישי שלו.

אין תמונה

>> פפראצי: גיא גיאור ודפנה דה גרוט משחקים טניס