מייקל ג'קסון בחזרה האחרונה לפני שמת (צילום: קווין מצור - AEG - GettyImages)
מייקל ג'קסון מתוך ההופעה האחרונה | צילום: קווין מצור - AEG - GettyImages

אחרי משא ומתן ארוך עם מספר אולפנים בהוליווד, חברת ההפקות של סוני רכשה את הזכות לערוך את צילומי החזרות למופע החדש של ג'קסון שבוטל בעקבות מותו. הסרט יופץ בבתי הקולנוע תחת השם "This Is It", על שם סדרת המופעים שהייתה אמורה להתקיים באיצטדיון O2 בלונדון בהפקת חברת AEG, שעדיין מנסה לצמצם עד כמה שניתן את הנזקים הכלכליים האדירים שהסב לה ביטול סיבוב ההופעות של ג'קסון. 

"This Is It", שיעלה לאקרנים ב-30 באוקטובר, הופק בתמיכה המלאה של מנהלי הנכסים של מייקל ג'קסון ויורכב ממאות שעות החזרות וקטעים מאחורי הקטעים, שצולמו לקראת סדרת הקונצרטים בלונדון. הסרט, יעניק רטרוספקטיבה יוצאת דופן על הקריירה של ג'קסון ויציג ראיונות עם כמה מידידיו הטובים ביותר ויוצרים שעבדו עמו במשך השנים.

הסרט יופץ בתמיכת האחוזה המנהלת את נכסי הזמר, בראשות עורך דינו של ג'קסון, ג'ון בראנקה ואיש המוסיקה הותיק ג'ון מקליין, ידיד המשפחה מזה ארבעים שנה. רוב הסרט לקוח מצילומי החזרות שנערכו ביוני 2009 באיצטדיון סטייפלס בלוס אנג'לס, קליפורניה, ובאיצטדיון פורום באינגלווד, קליפורניה, בעוד ג'קסון מכין את This Is It סדרת 50 הקונצרטים שתכנן.

מייקל ג'קסון 1958-2009 - סיקור מיוחד

עוד במmakoבידור: "הישרדות 3" תעלה ב-29 באוגוסט; רשימת הדרישות של ליידי גאגא; דניאל תבורי נפרד מ"כוכב נולד"; לויקטוריה בקהאם יש קעקוע חדש בעברית; שרית חדד הבריזה לרחוב סומסום; ונסה אלוש בביקיני בים, קובי פרץ ומיקי גבע יוצאים לסיבוב הופעות; שלב מכירת המזכרות של מייקל ג'קסון החל; יהודה לוי מאחר לאירוע של "האלופה 3".