אין תמונה
שרק. מקום 1

ארבעה סרטים חדשים הפציעו בסוף השבוע בקולנועים בארה"ב, אך אף אחד מהם לא הצליח לגרד את המקום הראשון בטבלה. על ההישג הזה שומר – כבר שבוע שלישי ברציפות – הסרט הרביעי בסדרת "שרק". סרט האנימציה של "דרימוורקס" גרף השבוע כ-25.3 מיליון דולר בלבד, אך בזכות ההכנסות הנמוכות של שאר הסרטים בטבלה, הוא ממשיך לככב. סרט האנימציה הרווחי "הדרקון הראשון שלי" פינה את מקומו בטבלה לאחר 10 שבועות ורווחים של למעלה מ-200 מיליון דולר.

במקום השני בטבלה מתמקם הסרט החדש " Get Him to the Greek", קומדיה בכיכובו של ראסל ברנד, המגלם כאן שוב את דמותו של אלדוס סנואו, הזכור מהסרט "קח את זה כמו גבר". הסרט גרף רק 17.4 בסוף השבוע הראשון שלו. מיד אחריו נמצא "קילרים" בכיכובם של אשטון קוצ'ר וקת'רין הייגל, שפתח גם אצלנו השבוע, עם 16.1 מיליון דולר. "הנסיך הפרסי" סוגר שבוע נוסף עם 13.9 מיליון דולר וירידה למקום הרביעי בטבלה.

"סקס והעיר הגדולה 2", שכבר הוגדר כאכזבה קופתית, צונח מהמקום השני בטבלה למקום החמישי עם הכנסות של 12.7 מיליון השבוע ו-73.4 מיליון עד כה. "מרמדוק", סרט בכיכובם של אוון ווילסון וכלב מדבר, נכנס היישר למקום השישי עם 11.3 מיליון דולר בלבד. במקום השביעי נמצא "איירון מן 2", כעת הסרט הוותיק בטבלה, עם הכנסות של 7.8 מיליון דולר בסוף השבוע החמישי שלו.

סרט חדש נוסף שפתח השבוע עם נתונים מאכזבים הוא " Splice", מותחן מד"ב בכיכובו של אדריאן ברודי ובבימויו של וינצ'נזו נטאלי ("קיוב"). הסרט גרף רק 7.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים. אל המקום השמיני בטבלה יורד "רובין הוד" עם 5.1 מיליון ו-94.3 מיליון בקופות עד כה. את העשירייה סוגר "מכתבים לג'ולייט", שהגיע גם אלינו בשבוע שעבר, וגרף בסוף השבוע הרביעי שלו בארה"ב הכנסות של 2.9 מיליון דולר.

אין תמונה
שרק. מקום 1

>> שרי ההסברה: גבעתי תומכת בישראל