סילבסטר סטאלון (צילום: Koji Watanabe, GettyImages IL)
סטאלון. לא נמאס לו | צילום: Koji Watanabe, GettyImages IL

זה נשמע לא יאמן, אבל גם חזרתו של רוקי בלבואה לזירה לפני שלוש שנים ב"רוקי 6" נחשבה בשעתו בדיחה לא מוצלחת ובסופו של דבר יצא סרט לא רע. סילבסטר סטאלון, ארנב האנרג'ייזר הבלתי מתכלה של סרטי האקשן, מסיים בימים אלה לכתוב את התסריט ל"רמבו 5". זאת אחרי שהקים לתחייה את הלוחם המיוסר בוגר מלחמת וייטנאם לפני שנה וחצי. סטאלון בן ה-63 גם יביים את הסרט, המיועד להצטלם בשנה הבאה אחרי שיסיים את צילומי המותחן החדש בכיכובו "The expendables".

כזכור, בסיום "רמבו 4" שיצא בשנת 2008, חוזר הגיבור לחוות הולדתו בארצות הברית אחרי שנים של גלות מבודדת במזרח הרחוק. בתחילת הסרט החדש נראה שרמבו מצא סופסוף מרגוע לנפשו, וכל רצונו להעביר את שארית ימיו בעבודת אדמה. כל זה עד שהוא מגלה כי בעקבות פרשיית אהבים קצרצרה שניהל בעבר הרחוק נולדה לו בת שמעולם לא ידע על קיומה, ואותה בת נחטפה בידי חברי כת קיצונית. כאשר האם, אהובתו לשעבר, פונה אליו בבקשת עזרה ברור שרמבו יניח בצד את המחרשה וייקח לידיו שוב את מכונת הירייה להראות לכולם מי כאן המלך.

בשלב זה מקפיד סטאלון לשמור בסוד את רוב הפרטים לגבי ההפקה המיועדת, אך על פי השמועות התסריט יתבסס על כמה רעיונות שפיתח במהלך כתיבת "רמבו 4". כמו כן נבחנת האפשרות לצלם חלקים מהסרט באפריקה, ותפקיד מרכזי מיועד למיקי רורק המופיע גם ב "The expendables". כזכור, סטאלון ורורק הפכו חברים קרובים במהלך צילומי הסרט "Get Carter", ממנו זכורה לטוב סצנת אגרוף אלימה במיוחד של השניים.