יו ג'קמן (צילום: Kristian Dowling, GettyImages IL)
ג'קמן. רק שלא יהיה לו קר | צילום: Kristian Dowling, GettyImages IL

יו ג'קמן מאיים להנחות את טקס פרסי האוסקר כשהוא עירום כביום היוולדו ושיכור. כך לפחות טוען הכוכב האוסטרלי בראיון שהעניק בסוף השבוע לרשת CNN, לקראת הטקס היוקרתי ביותר בתעשיית הקולנוע שיתקיים הלילה.

כידוע, ג'קמן הוא השחקן הראשון המנחה את הטקס אחרי שנים רבות בהן הופקד התפקיד היוקרתי בידי קומיקאים. כאשר נשאל על ידי המראיין אילו שינויים הוא מתכנן להביא לטקס ענה ג'קמן, שנבחר רק השנה כגבר הסקסי בעולם: "אחד הרגעים האהובים עלי בכל הזמנים בטקס האוסקר היה הגבר העירום שהתפרץ לבמה בשידור חי בשנה בה השחקן דייויד ניבן הנחה. נראה לי שזה מה שאעשה. אעלה לבמה עירום ושיכור. זוהי הדרך האוסטרלית, וזה יביא ללא ספק כיוון חדש לאירוע".

יו ג'קמן כבר הנחה טקסטים יוקרתיים בעבר, בהם טקס פרסי הטוני הנחשב לאוסקר של עולם התיאטרון. לדבריו, ההבדל העיקרי בין שני הטקסים הוא כמות הצופים. "למרות ששני האירועים מועברים בשידור חי נתוני הרייטינג מוכיחים שבטוני צופים בעיקר אלו היושבים באולם, בעוד באוסקר צופים בטלוויזיה בבתים כך שהפרופורציות מעט שונות".

כידוע, ג'קמן קיבל על עצמו את הנחיית טקס פרסי האוסקר לא רק בזכות התשלום הנדיב אלא בעיקר כחלק מהקידום התקשורתי של סרטו החדש "וולברין", שיצא למסכים במאי הקרוב ובו יחזור לגלם את המוטנט הבלתי מנוצח עם ציפורני הפלדה הנשלפות, הדמות שהפכה אותו לכוכב בסדרת סרטי "אקס מן". ג'קמן זקוק עכשיו בדחיפות ללהיט קופה, אחרי הכישלון הצורב של האפוס הרומנטי "אוסטרליה" בו כיכב לאחרונה לצד ניקול קידמן.