בסוף השבוע נחשפו לראשונה תמונות סטילס והטריילר המיוחל לאחד הסרטים המדוברים ביותר של השנה: העיבוד הקולנועי של הבמאי פיטר ג'קסון (טרילוגיית "שר הטבעות") לרב המכר "העצמות המקסימות" מאת אליס סיבולד.

עלילת הסרט מתרחשת בשנות ה-70' ומספרת על נערה בת 14 בשם סוזי סלמון (השחקנית האירית הצעירה סורשה רונאן), הנאנסת ונרצחת באכזריות בידי אחד השכנים (סטנלי טוצ'י) בפרבר השקט בו היא חיה עם אביה (מארק וולברג), אמה (רייצ'ל ווייז), סבתה (סוזן סרנדון) ואחותה (רוז מק'אייבר).

מנקודה זו מתקדם הסרט בכמה מישורים נפרדים. חייה החדשים של סוזי בעולם הבא, ניסיונם של מקורביה לשקם את חייהם בלעדיה, והמשך המצוד אחרי הרוצח. הטריילר חושף, בין השאר, כמה אפקטים ויזואליים מרהיבים בעזרתם יצרו ג'קסון וצוותו את חזון העולם הבא ממנו ממשיכה סוזי סלמון לצפות באהוביה, בעוד היא מנסה לסייע להם ללכוד את האיש שרצח אותה. הסרט, שאורכו שעתיים ועשרים דקות וכבר מדובר בו כגורף אוסקרים פוטנציאלי, יגיע למסכים ב-11 בדצמבר.

אין תמונה
סורשה רונאן. תזכה באוסקר?

עוד במmakoבידור: אסתי גינזבורג מסיימת טירונות; אורנה דץ לוהקה לטלנובלה של ערוץ 10 "נשות הטייסים"; נינט ויהודה מתחתנים?; הסרט על מייקל ג'קסון יעלה בקולנוע ב-30 באוקטובר; "הישרדות 3" תעלה ב-29 באוגוסט; רשימת הדרישות של ליידי גאגא; דניאל תבורי נפרד מ"כוכב נולד"; וונסה אלוש בביקיני בים.