אין תמונה
מלחמות האופל. מקום שני

קווין ג'יימס ממשיך לתפקד כמרענן הרשמי של החורף. הקומדיה "פול בלארט - שוטר בקניון" בכיכובו אוחזת זה השבוע השני ברציפות בפסגת טבלת שוברי הקופות בבתי הקולנוע בארצות הברית, עם הכנסות של 21.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 64.8 מיליון. לא רע עבור קומדיה חביבה לכל המשפחה שאיש לא צפה לה עתיד מזהיר.

הצלחתו של ג'יימס מותירה מאחור את סרט האימה הגותי "מלחמות האופל 3", או בשמו המקורי "Underworld: Rise of lycans", שרבים נבאו לו את הפסגה אך נאלץ להסתפק במקום השני ובהכנסות של 20.7 מיליון דולר. מדובר בקדימון לשני סרטי "מלחמות האופל", המתאר את המאורעות שהובילו לפרוץ מלחמת הדמים בין הערפדים לאנשי הזאב. את לן ווייסמן מחליף מעצב התפאורות פטריק טוטופולוס, שזהו סרטו הראשון כבמאי. רונה מיטרה נכנסת לנעליה של קייט בקינסייל ומגלמת את הערפדית הלוחמת סוניה, ונופי ניו זילנד מחליפים את העיר פראג כאתר צילומים. משתתפים נוספים בסרט הם מייקל שין וביל ניי.

באזז האוסקרים הגובר, והפרסים הממשיכים לזרום, מעלים עוד ועוד את קרנו של "נער החידות ממומביי". השבוע מגיע סרטו של הבמאי דני בויל למיקום הגבוה ביותר שלו עד כה בטבלת שוברי הקופות, חמישי, עם הכנסות של 10.5 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 55.9 מיליון דולר ב-11 שבועות. כך גם "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן", שבעקבות ההכרזה של 13 מועמדויות לאוסקר המתקרב נכנס מחדש לעשירייה המובילה למקום התשיעי, עם הכנסות של 6 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 111 מיליון.

למקום השביעי נכנס סרט הפנטזיה "לב של דיו", בכיכובם של ברנדון פרייזר והלן מירן, על סופר הניחן ביכולת קסומה להחיות כל דמות מכל סיפור שהוא מקריא בקול רם. הבעיות מתחילות כשהוא מקים לתחייה, בטעות, נבל אכזרי במיוחד החוטף את בתו הקטנה. איאן סופטלי ביים, והסרט גרף סכום מאכזב של 7.7 מיליון דולר. אך האכזבה הגדולה ביותר השבוע שייכת ל"נוטוריוס", הסרט האוטוביוגרפי המבוסס על חייו של הראפר נוטוריוס ב.י.ג, המאבד גובה ובתוך שבועיים נמצא על סף יציאה מעשרת הגדולים במקום העשירי, עם הכנסות של 5.7 מיליון דולר נוספים לסך כולל של 31.7 מיליון דולר בלבד.

אין תמונה
מלחמות האופל. מקום שני