צ'ייס קרופורד, "אחת שיודעת" (צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL)
צ'ייס קרופורד. ייכנס לנעלי הריקוד של אפרון ובייקון | צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL

בשורה למעריצות (הרבות) של צ'ייס קרופורד, כוכב הסדרה "אחת שיודעת": השחקן בן ה-23 נבחר לגלם את התפקיד הראשי של רן מק'קורמק בגרסה החדשה לשובר הקופות "פוטלוס". הג'וב החדש נחת בחיקו של קרופורד אחרי שהמועמד המקורי לתפקיד, בוגר סרטי "היי סקול מיוזיקל" זאק אפרון, החליט לפרוש מההפקה.

קרופורד מגלם ב"אחת שיודעת" את נייט ארצ'יבלד, ילדון עשיר עם לב של זהב, והוא עתיד לחזור בקרוב לסט הצילומים של הסדרה המצליחה לעונה שלישית. מיד עם סיומם יתחיל לעבוד על "פוטלוס".
צילומי הסרט ייצאו לדרך בתחילת השנה הבאה בהפקת אולפני פרמאונט ובבימויו של קני אורטגה, החתום גם על סרטי "היי סקול מיוזיקל". 

קרופורד נכנס לנעליו הענקיות של קווין בייקון, בתפקיד שהפך אותו לכוכב עם יציאת הסרט המקורי בשנת 84'. טרם נקבעו השחקנים שיופיעו לצדו, אך כבר צוין שמה של כוכבת הסדרה "גיבורים", היידן פנטייר, כמועמדת המובילה לגלם את אריאל מור - בת הכומר המתאהבת ברן מק'קורמק.

עלילת "פוטלוס" מתרחשת בעיירה נידחת, שאליה עוברים מהעיר הגדולה רן מק'קורמק המרדן ואמו, המגלים שהכומר המקומי לא מוכן לאפשר קיום מסיבות ריקודים בטענה שהן משחיתות את נפש הנוער. "פוטלוס" מיועד לעלות בסוף 2010.