אין תמונה
טרבולטה. עדיין באבל

ג'ון טרבולטה מתכונן לצאתו למסכים של סרטו החדש, המותחן "חטיפת רכבת פלהאם 1-2-3" בו הוא מככב לצד דנזל וושינגטון, המיועד להיות אחד משוברי הקופות הגדולים של הקיץ. ואולם, טרבולטה עדיין מתאבל על מות בנו בן ה-16 וחצי ג'ט שהתמוטט ומת בבית הנופש של המשפחה באיי הבהמס לפני כחצי שנה בעקבות מום בליבו, והוא אינו נוטל חלק בקמפיין היח"צני המסיבי של הסרט.

טרבולטה, מתברר, אינו רואה את העובדה שחבריו עושים עבורו את עבודת השטח כמובנת מעליה. בהודעה אישית שפרסם בבלוג באתר המעריצים הרשמי שלו, הודה טרבולטה לשחקני הסרט (בהם גם ג'ון טורטורו וג'יימס גנדולפיני) ולבמאי טוני סקוט על הבנתם ותמיכתם. "אני אסיר תודה מקרב ליבי לכולכם על המאמצים נטולי האנוכיות שלכם בקידום הסרט, ובכך שאתם מאפשרים לי ולמשפחתי זמן נוסף להתמודד עם הטרגדיה שפקדה אותנו", כותב טרבולטה.

"חטיפת רכבת פלהאם 1-2-3" הוא גרסה מחודשת למותחן מצליח משנות ה-70', ובמרכזו ארכי פושע מתוחכם (טרבולטה) המשתלט על רכבת תחתית בלב ניו יורק ולוקח את הנוסעים כבני ערובה. מולו ניצב קצין אבטחה וותיק (וושינגטון), והשניים מנהלים משחק חתול ועכבר מורט עצבים. הסרט יוצא למסכים בארצות הברית בסוף השבוע הקרוב.

רוצים 10 ספרים במתנה? בחרו את ספר השנה העברי שלכם ואולי תזכו במארז של עשרה מרבי המכר הגדולים של השנה.

עוד בmakoבידור: תמונות ראשונות של שפרה קורנפלד משדרת ברדיו, מירית וקנין מצטלמת לקמפיין ראשון, מה אומרים במעריב על מינוי יואב צור לעורך הראש, משפחתה של עפרה חזה נגד בצלאל אלוני והמחזמר שהוא כותב על חייה, נעמה קסרי מוכרת, ויקה עוברת, מי לא אהב את הסינגל החדש של נינט ומה עושה היום אביב משולם מ"כוכב נולד".