הסרט החדש "פובידליה" בכיכובו של עפר שכטר יעלה לאקרנים במרץ הקרוב, אבל הפרטים המסקרנים כבר כאן: על מנת להיכנס לתפקיד הבחור החריג והחרדתי התבקש שכטר לפצוח בדיאטה חמורה ולהשיל לא פחות משבעה קילו מגופו, שגם בימים רגילים לא בדיוק ניחן בעודפים. 

בנוסף, נדרש השחקן המשקיען להתגורר לאורך כל תקופת הצילומים בדירה שבה צולם הסרט, כדי שיוכל להזדהות עם הדמות בצורה מקסימלית."פובידליה" הוא עיבוד קולנועי לספרו של יזהר הר לב, שנושא את אותו שם משונה משהו, צירוף המילים 'פוביה' ו'אידיליה'. ומה הסיפור שלו? בחור צעיר שמחליט לנתק את עצמו מהעולם ולהסתגר בביתו – להלן, פוביה - כשהקשר היחיד שלו עם העולם מתבצע באמצעות טלפון ואינטרנט בלבד. אידיליה? כנראה שרק בפנטזיה.

את תהליך עשיית הפיצ'ר מלווה מתחילתו בלוג אינטרנטי מיוחד שמתעד הכל - החל משלב העבודה על התסריט, דרך האודישנים, הצילומים, העריכה הסופית, השיווק והיציאה לאקרנים. עוד משתתפים בסרט: אפרת בוימולד, צחי גראד, אביגיל אריאלי ושלמה בר שביט. את הסרט ביימו האחים יואב ודורון פז, והוא מופק על ידי חברת "ארצה הפקות" (שהפיקה בין היתר את "הנרגנים",ו- "אפס בהתנהגות").

בקטע שלפניכם משוחח רגב (שכטר) עם ג'סיקה (אפרת דור), שאיתה הוא מנהל קשר רומנטי ארוך ומשמעותי בצ'ט וידאו אירוטי. משונה? מגרה? מסקרן? לא נכחיש.

לבלוג הסרט