אין תמונה
אומץ אמיתי. מקום 1

כבוד לסרטם החדש של האחים כהן, "אומץ אמיתי", שממשיך לשבור שיאים. הסרט, שגרף עד כה כבר 110 מיליון דולר, הצליח לטפס אל ראש טבלת שוברי הקופות השבוע עם 15 מיליון נוספים, וכך הביס את "פגוש את הפוקרס הקטנים" – שמסתפק השבוע במקום השני עם 13.8 מיליון דולר.

זה לא היה שבוע מוצלח במיוחד עבור הסרטים החדשים בטבלה: אל המקום השלישי נכנס "עונת המכשפה", מותחן אימה בכיכובו של ניקולס קייג', שפתח עם 10.7 מיליון דולר בלבד בסוף השבוע.

במקום הרביעי נמצא "טרון: המורשת" עם 9.8 מיליון דולר וסך רווחים של 148 מיליון עד כה. את החמישייה סוגר "ברבור שחור" עם נטלי פורטמן, שהעפיל מהמקום התשיעי, עם רווחים כמעט זהים לאלה של השבוע שעבר – 8.4 מיליון דולר.

במקום השישי נמצא סרט חדש נוסף – " Country Strong" המדובר, בכיכובה של גווינית' פאלטרו. הסרט, דרמה שעוסקת בתעשיית מוזיקת הקאנטרי, פתח עם נתונים מאכזבים במיוחד – רק 7.3 מיליון דולר. "פייטר" עם מארק וולברג שומר השבוע על מקומו בטבלה עם 7 מיליון דולר וסך הכנסות של 57.8 מיליון עד כה.

"נאום המלך", המועמד המוביל לטקס גלובוס הזהב שיתקיים בשבוע הבא, נמצא במקום השמיני עם 6.8 מיליון דולר. סכום זהה גרף גם "יוגי דב", שצונח אל המקום התשיעי בטבלה לאחר שעונת החגים הסתיימה. "פלונטר" המצליח, שהוא גם הסרט הוותיק בטבלה, סוגר את העשירייה השבוע עם 5.2 מיליון דולר וסך רווחים של כ-176 מיליון בשישה וחצי שבועות.

אין תמונה
אומץ אמיתי. מקום 1

>> קבלו את טבעת האירוסין של נטלי פורטמן